مغز مورد نظر در دسترس نمی باشد

چند روزیه هر چی سعی میکنم تمرکز کنم , نمیشه .ذهنم همش این پیغام رو میده که : مغز مورد نظر در دسترس نمی باشد , لطفا» فعلا» بی خیال شوید.صبح پا شدم رفتم کله پزی(اونایی که از کله پاچه بدشون میاد این تیکه رو سانسور کنن).فقط هم مغز سفارش دادم شاید راست و ریست شم , اما نشد که نشد.با خودم گفتم بزار از حسم کمک بگیرم که پیغام اومد: احساس مورد نظر شما خاموش می باشد.دیگه حسابی کلافه شدم.کامپیوتر رو روشن کردم گفتم بذار وب گردی کنم ببینم بروبچ چی نوشتن ؛ دیدم ظاهرا» اونا هم بدتر از من هنگ کردن.فعلا» هیچ جای این مملکت خبری نیست.همه توی لاک خودشونن.هیچ کس حال و حوصله هیچ چیز و هیچ کسی رو نداره.خیابونا بوی زندگی نمیدن.قیافه ها عبوس و درهمه.انگار وسط مردم یه بمب انداختن و هیچکی زنده نیست.روزامون اکثرا» تکراری شدن.اینجا چه خبره؟چی شده؟میدونیم چه خبره و چی شده اما نباید بگیم.هیس!!!دیوار موش داره , موشم گوش داره.یه وقت گله نکنید.شکایت نکنید وگرنه جیز میشید!.ما که خوب بلدیم به همه چیز عادت کنیم.خوب بلدیم خودمون رو به بی خیالی بزنیم ؛ این بارم روش.اصلا» به ما چه که چه خبره و چی شده.به ما چه که دور و برمون چی میگذره.ما یه لقمه نون و پیاز داشته باشیم که شب نخوایم گرسنه بخوابیم , بقیه اش رو بی خیال.آخ آخ آخ.چی فکر میکردیم و چی شد.ظاهرا» من امروز رو باید کلا» بی خیال نوشتن بشم چون برقراری ارتباط با اعضای مورد نظرم مقدور نیست و منم حال ندارم بعدا» باهاشون تماس بگیرم.تمام شد

2 پاسخ to “مغز مورد نظر در دسترس نمی باشد”

  1. زبل خان Says:

    سلاممممممممممممممممم…بدوید آپیدم…در مورد خواب نوشتم……

  2. زبل خان Says:

    اولا وبلاگتون رو بنویسید که هی دنبالتون گردم…
    ثانیا تونوس همینه که شما وایسادی گردنت نمی افته ..بچه ها رو دیدین می گن هنوز گردنشون سفت نشده..در حالت عادی مگه عضلات شما شل شله..نه یه سفتی مختصری داره…
    اونم مدل خوابیدن فرقی نمی کنه فقط می گن دمر باعث میشه شکم بیارند البته من شنیدم وفکر کنم درسته…..

    البته اینم دقت شود..جیش …بوس ….لالا….

پاسخی بگذارید

