بزن بزن

امشب اعصابم داغونه.نمی تونم حرف بزنم.نمی تونم بنویسم.حتی نفس کشیدن برام سخت شده

کاش یکی پیدا بشه تا یه بزن بزن درست و حسابی باهاش راه بندازم

بعد نوشت: فکر میکردم فقط خودمم که قاطی دارم و از 7روز هفته 20 روزش رو با خودم درگیرم.اما ظاهرا» همه اهلشن.خیالم راحت شد .فهمیدم دیوونه هنوز فراوونه


22 پاسخ to “بزن بزن”

  1. احمدی Says:

    دوست عزیز سلام
    سایت زیبا دارین
    خوب هنگامیکه دل انسان داغون باشه بزن بزن از اول که زیاتر داغون میسازه
    امید شاد باشی همیشه

  2. زبل خان Says:

    از چه نوع بزن بزنی…؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ————————————————————————————————————–
    حداقلش دو سه تا چشم کور شه , هشت تا پا قلم شه , چند نفر ناکار شن.خیلی خیلی خیلی نااااااااااااااااااااااااااااااااجووووووووووووووووووووووررررررررررررررررر

  3. دختر بندر Says:

    سلام ممنون به بلاگم سر زدین
    بلاگ باحالی دارین
    موفق و موید باشید
    میگم حالا چرا بزن بزن وقت عصبانیت به خدا توکل کنین خودش چاره سازه…
    راستی من بندرعباسیم

  4. سیمین (امید) Says:

    سلام
    ممنون از لینکتون
    و اینکه خوب خودتون نوشتین نویسنده یک دیوونه
    حالا چرا انقدر اعصابتون خورده
    من میرم تا اعصابتونو با پر حرفی بیشتر خورد نکنم ولی برمیگردم

  5. دختر بندر Says:

    لینک شدین

  6. آزاده Says:

    شاید چون خودم غصه دارم اینجوری شده وبلاگم:( اما امیدوارم شما شاد باشی همیشه:دی
    من خودم آماده هر نوع کتک کاری هستم حیف که تو دنیای مجازی نمی شه کتک کاری کرد:دی شاید اینجوری دل منم خنک بشه، دل شما هم خنک بشه:))

    به شدت خوشحالم که با هم آشنا شدیم:دی

  7. بهار Says:

    اگه خبری هست تا ماهم بیایم

  8. سیما Says:

    غیر از اینم میتونه باشه؟
    با بزن بزنم نمیشه آروم شد
    مگه شهر هرته؟
    اگه گفتی بیام داوطلب بشم بدون کسی حریف کمربند مشکی نمیشه
    ————————————————————————————————————–
    من کمربند و اینا سرم نمیشه.مشت , لگد , اوردنگی , چک, هر چی اون وقت فاز داد باید انجام بشه .باشه سیما کاراته.

  9. دختر ابی Says:

    سلام اول بگو از کجا آمدی به خانه من تا بهت بگم دداداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. شمع سحر Says:

    چرا؟

  11. تارا میرکا Says:

    اوه بی خیال… قوی باش. واسه همه پیش میاد…

    پی نوشت: لطفا آدرس وبلاگت رو درست تایپ کن. لازم نیست اولش بنویسی http….

  12. نسرین Says:

    یعنی الان ما رو به چشم کیسه بکس میبینی ؟

  13. سمر Says:

    سلام ای وای چرا بزن بزن؟

  14. سیمین (امید) Says:

    سلام
    اگه حوصله دارید
    من امشب بعد از 20 روز آپ کردم تشریف بیارین

  15. مردتنها Says:

    من امروز خیلی داغونم دارم می ترکم
    ضمنا لینکت کردم ممنون

  16. حامد Says:

    خوب انگار تنت میخاره!
    come on
    fight
    you make me laugh

    آماده ام برای هر نوع کتک زدنی!

  17. سوگل Says:

    چقدر ناامیدَ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. شیدا Says:

    سلام

    ممنون که به ما سر زدی . خوشحال شدیم .

    مطلب هم جالب بود و کمی غمگین . بهر موفق باشی .

  19. سارا Says:

    سلام
    من ولین باره که به وبلاگتون میام
    آدمکهای بازه ای گذاشتی تا حالاندیده بودم

  20. زبل خان Says:

    سلامممم
    آپیدم بیایید……نیایید میام می خورمتوناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    البته مامانم گفته هله هوله نخورم……

  21. شادی Says:

    سلام
    غصه نخور چیزی که تو دنیا زیاده دیوونست
    یکیش خود من
    به منم سر بزن
    خوشحال میشم

  22. سارا Says:

    سلام

    در مورد لینک گفته بودی

    وقتی قالب وبمو تغییر دادم لینک ها نبودن اما توی تنظیمات همه هستن حالا چرا تو وبلاگ نیست موندم؟؟؟ تو می دونی چرا؟

پاسخی بگذارید

