قالب جدید

توی این مدت چندتا پیغام خصوصی داشتم  که رنگ قالب وبلاگ چشماشون رو اذیت میکنه .واسه همین بعد از کلی بالا و پایین رفتن و چک و چونه زدن با خودم , بلاخره تسلیم شدم و اونقدر کشتم تا یه قالب جدید که خودم هم ازش خوشم بیاد پیدا کردم.آخه ما اوضاع جیبی مون مثل بعضیا (ریدیف) نیست که پول بدیم قالب اختصاصی برامون بسازن!؛ مجبوریم بگردیم همه چیزو مجانی پیدا کنیم.خدا کنه بحق پنج تن آل عبا  و امام زمان و حضرت عباس و کلی قسم دیگه و اینا…(بقول زبل خان), این یکی مورد پسند باشه تا دیگه من از این جور پیغام پس قام ها خلاص شم.
9 پاسخ to “قالب جدید”

  1. سمیه-روزها Says:

    خصوصی داری

  2. لیلی و مجنون Says:

    سلام دوست عزیز. خوبی؟
    قالبت خوبه و نوشته هات هم خوب دیده میشه و مشکلی نیست فقط اینکه چرا آرشیوت و لینک هات نیستن؟ من میخواستم آرشیوت رو بخونم ولی ندیدمشون! موفق باشی

  3. لیلی و مجنون Says:

    دوست من دوباره سلام. عزیزم شما باید وبلاگ من رو با اینترنت اکسپلرر باز کنید نه با فایر فاکس!! مطمئنم شما با فایر باز کردید که قالب بهم ریخته بود وگرنه با اینترنت مشکلی نداره و همه با اون باز میکنن. درضمن عزیزم من شما رو با اسم کمتر از هیچ بیشتر از همه لینک کردم.

  4. لیلی و مجنون Says:

    چشم اسم لینکتون رو درست میکنم و بجاش میزارم یه دیوونه.
    ما یه زمانی لیلی و مجنون بودیم! یعنی قبل از ازدواج این وبلاگ رو هم همون موقع درست کردیم…امیدوارم باز هم لیلی و مجنون سابق بشیم

  5. لیلی و مجنون Says:

    ممنون از لطفتون. ولی پایان عشق ما بخاطر یکنواختی و تکرار نبود…بخاطر اشتباهاتمون بود. بخاطر لجبازی هامون بود…بخاطر دخالت های دیگران بود…ما هیچ وقت فکر نکردیم که برای هم تکراری شدیم یعنی نمیذاشتیم که بشیم. ولی دخالت ها حسادت های دیگران بود که شعله عشق ما رو کم کرد…ولی من هنوز امیدوارم.

  6. زبل خان Says:

    قالب نو مبارک…..

  7. زبل خان Says:

    آپیدم…
    بیا ببین..توروخدا………….

  8. نیلوفر Says:

  9. س م آ Says:

    سلام!
    امروز با وبلاگ شما آشنا شدم. خیلی با مزه و جالب می نویسید. تا اینجا همه ی مطالب رو خوندم. با اجازه لینک می کنم شمارو.
    در مورد قالب هم من خودم فقط وبلاگ هایی رو می خونم که زمینه روشن باشند! چون چشمم تو وبلاگ های سیاه در میاد!!!
    موفق باشید

پاسخی بگذارید

