تشکر , تبلیغ , وبلاگ

تشکر : از همه ی دوستای خوبم که در پست قبلی نسبت به من و دخترم ابراز لطف کردن , صمیمانه تشکر میکنم. باور کنید احساس خوبی دارم . انگار یه تکیه گاه محکم پشت سرم درست شده. فقط یه توضیح بدم که من اصلا» ناامید نیستم چرا که هنوز دارم بخاطر ذره ذره وجود دخترم با همه ی مشکلات میجنگم.هنوز خیلی مونده تا من تسلیم شم.من درس گرفته ی مکتب فردوسی بزرگم و زود از پا نمی افتم

تبلیغ :یه وب توی میهن بلاگ به اسم شعرای یه دیوونه درست کردم.اونجا فقط شعرام رو مینویسم.البته این شعرا مثل دفتر خاطرات منه و لحظه لحظه ی زندگیم و احساسم رو توشون نوشتم.دوستای که دلشون خواست میتونن برن ببینن و هر کی هم اون وب رو لطف کرد و لینک کرد , خبرم کنه تا اونجا هم لینکش کنم

وبلاگ : (شامل دو قسمت)

الف-اگه پیوندای منو دیده باشین متوجه میشین هر وبی که آپ میشه اسمش برجسته میشه و توی پیوندا میاد بالا. اون دسته از دوستایی که دوست دارن پیونداشون رو اینجوری درست کنن به آدرس های زیر برن.اگه همه اینکار رو انجام بدیم دیگه نیازی نیست موقع آپ شدن به هم خبر بدیم.حتما» اینکار رو بکنید.یه خورده وقت گیره اما ارزشش رو داره.

هر کدوم از دوستان که مشلی در درست کردن این لینکدونی داشتن , خوشحال میشم کمکشون کنم


25 پاسخ to “تشکر , تبلیغ , وبلاگ”

  1. زبل خان Says:

    بابا شاعر…

  2. تنها Says:

    سلام. خوشحالم كه شما انقدر قوي هستيد و با مشكلات زندگيتون ميجنگيد و پيروز ميشيد.
    بعد من شعراي يه ديوونه را هم لينك كردم.
    بابت اطلاعاتي كه داديد هم سپاس

  3. X Says:

    با زبل خان موافقم که : بابا شاعرررررررررررر

    توی اون سایته هم من یه آدرس جدید واسه خودم درست کردم! mynotes.vov.ir

    اینجا هم هست باز:myworld.2ir.ir این سایته هم کار همونی که شما معرفی کردی رو میکنه.

  4. پرهام Says:

    سلام مرسی برای لینک.
    پیوندها بر اساس به روز شدن خیلی جالبه.
    مرسی

  5. یه پسر جوون Says:

    چطوری یا نه ؟
    پس دلیل اینکه آپ کردنت رو خبر نداده بودی این بود . البته بلاگ منم گودری هستش ( از یکی از بچه ها یاد گرفتم ) و فهمیدم که آپ کردی
    چرا این صفحه رو باید با یک مرورگر دیگه باز کنیم؟
    راستی فکر کنم قالب قبلی وبلاگت قشنگتر بودا

  6. زبل خان Says:

    سلام…

    هویجوری بهم سر نمی زنید..لااقل تولدم بیایید…..

    کادو فراموش نشود….

    وسیله ایاب وذهاب هم هست وقتی از سرمزار برگشتیم ..می برتتون خونه برای ناهار….

  7. default Says:

    از اون نه مرحله استفاده خواهم کرد
    قالب نو هم مبارک

  8. اسقاطی Says:

    سلام ببخشید که برای آپ قبلی به وبلاگت نیومدم چون که چند روزی نبودم
    ولی نمی خوام دلداری الکی بدم فقط می گم که خدا هر مشکلی رو که جلوی پای آدم میزاره خودش هم صبرش رو میده. موفق باشی.

  9. تبسم Says:

    سلام.درسته من چک کردم دیدم خراب باز میشه ولی نمیدونم باید چکار کنم؟

  10. the man who never smile Says:

    داریم بکارش میبریم
    تشکرات مارا پذیرا باشی د
    دوقبضه
    آرزوی سلامتی برای دخترتان تا همیشه
    فعلا
    شادزی

  11. آهو Says:

    سلام حال شما خوبین؟بابا چه زود حسودی بلاگرول منو کردین

  12. آهو Says:

    در مورد دخترتون خیلی متاسفم خیلی ناراحت شدم اونهایی که بجه دارن میفهمن که یه سرماخوردگی ساده آدمو نگران میکنه چه رسه به …ایشالله خوب خوب شه

  13. ثلج Says:

    ممنون بابت اطلاعات. به اون یکی سایت هم سر می زنم.

  14. بوبو Says:

    ببخشید ولی من کامنت قبلی رو نوشتم بعد اومدم اینو خوندم
    مرررسی خیلی کارامد بود قسمت وبلاگت

  15. تندیس Says:

    سلام تشکر لزومی نداشت . پیام بازرگانی هم که واجبه. لینک کردن وبلاگم که مالیات نداره . امیدوارم دیوونه که هستی دیوونه تر بشی مثل من

  16. سمیرا Says:

    آقا اجازه ما تموم مراحل رو رفتیم ولی کد رو که تو قسمت ویرایش قالب یا تنظیمات وبلاگ که می زاریم اجرا نمی شه.چه کار کنیم؟

  17. ثلج Says:

    ممنون که بهم سر زدین. بله از خودم هست اگه از جای دیگه باشه حتما نویسنده و منبع رو میارم.
    در اون مورد هم باور کنین یادم نیست ولی حتما فردا پی اش می گردم.

  18. ناخنگير Says:

    خيلي عاليه!
    ممنون

  19. دختر جاده Says:

    من آپ كردما…بدو بيا دوس جون..نگي نگفتي

  20. زبل خان Says:

    حالتون خوبه..

    یادم رفت سلام

    حال روحیتون چه طوره…؟؟؟؟از اوضاعتون مارا درجریان بگذارید…

  21. شهره Says:

    آقاهه بيا آپ كن ديگه

  22. داداش محمد Says:

    سلام داداشی
    خوبی
    فرشته کوچولوت حالش چطوره
    اومدم بهت سر بزنم که یه وقت نگی چون آپ نکردم نمیاد
    ما اصولا و رسما خدمت شما ارادت داریم
    چه آپ کی چه نکنی مزاحمت میشم

  23. تبسم Says:

    این مدت نگرانتون شدم راستش اصلن با اون ادرسه که خلاصه شده نماد تا ادرس اصلی رو پیدا کنم طول کشید .چرا نبودی؟نگران شدیم

  24. شیدا Says:

    سلام
    این آدرس هایی که گفتی پس کجا گذاشتی ؟
    ممنون میشم اگه که راهنمایی کنی .

  25. تنها Says:

    ميگم اين آدرسها كه توي اين پستتون گذاشته بوديد.چي شد؟؟؟؟؟؟؟/منه تنبل ميخواستم امروز لينكدوني رو سر سامان بدم كه ديدم نيستش.

پاسخی بگذارید

