بازی

(این پست برای همراهی با گروه نوشته شده . آپ اصلی و جدید وب در مطلب قبل به اسم » چه زود دیر میشود » را در پایین بخونید)

من از طرف نیلوفر به یه بازی دعوت شدم

-عشق آدمیزادیم = دختر گلم

-عشق غیر آدمیزادیم = کتاب خوندن و نوشتن و تدریس

-آرزوم = نوشتن کتابم رو تموم کنم

-کی خیلی بامزه اس = زبل خان

– از چی بدم میاد = پول!!!!!!(دلم آب شد)

-دیوونه هستم یا نه = هستم نه

-کجای ایران رو دوس دارم = دشت مرغاب (مقبره کورش بزرگ)

نویسنده خوب کیه = نیچه

غذا = فسنجان با گردوی زیاد

ورزش مورد علاقه = منچ و مارپله

منم و زبل خان , تنها , نیلوفر , سعیدهومو


13 پاسخ to “بازی”

  1. یه پسر جوون Says:

    دوونه جان :
    فسنجون که مثل نون نیست که بگیم نون و بنویسیم نان
    درستش همون فسنجونه

  2. میلاد Says:

    سلام خوبی

    آقا مشکل رفع شد اگه دوست داشتی تشریف بیارین!!

  3. یه پسر جوون Says:

    اومد سوتی بگیرم خودم سوتی دادم
    غلط املایی رو درست کن : دیوونه

  4. X Says:

    شما کتاب مینویسی؟ فکر کن کتابت وقتی بیاد حسابی معروف شه بعد ما میتونیم همه چا بگیم ما نویسنده ی این کتابه رو خیلی وقته میشناسیم و خلاصه حسابی کلاس بذاریم….!

  5. زبل خان Says:

    این که نوشتید منم…یعنی ماهم شروع کنیم بازی..؟؟/؟

    حسش نیس چون همه رو باید جا خالی بذارم…نه ارزو دارم نه عشق ادمیزادی نه عشق غیرادمی زادی..نه هیچی دیگه..

  6. شهره Says:

    خوشم اومد از اين بازي

  7. default Says:

    ایشالا خدا سلامتشو به یه عالم عشق و ثروت کارآمد بهت بده

  8. سیما Says:

    اون عکس بالا دخترتونه؟
    خیلی نازه بزنم به تخته
    چرا اینقد پست هاتونو تو هم تو هم میذارین

  9. جونده ی دانش Says:

    اینو ندیده بودم تازه تو گوگل ریدر دیدم
    کتاب می نویسید؟
    منم کوروش رو دوست دارم و مقبره ش
    غذا… فسنجون…. دلم آب شد
    ایول منم مثل شما ورزشکارم

  10. نیلوفر Says:

    کتاب می نویسی؟
    چی؟
    مرسی که نوشتی گلم. ممنووووووووووون
    بوس بوس بوس

  11. داداش محمد Says:

    سلام داداشی گلم
    آخه مگه میشه فراموشت کنم
    این ازاون حرفا بود
    تو واسه من مث یه حادثه ای
    یه حادثه مهم و تاثیر گذار
    راستی خدا رو شکر میکنم
    به خاطر اینکه هر بار که میام اینجا میبینم دوستای خوبت تنهات نگذاشتن و من
    از همینجا به همشون سلام میکنم البته یکی دو تاشون رفیق مشترک هر دو مون هستن
    و خدا رو شکر میکنم که داداش خوبم حد اقل تو این تارنمای مجازی تنها نیست
    خیلی گلی مثل این

  12. خارپشت Says:

    سلام…
    عشق غیر آدمیزادیتون رو دوست داشتم و نویسنده ی خوب رو و غذا رو…خیلی دوست داشتم …
    امیدوارم به آرزوتون برسین..!چه آرزوی زیبایی دارین …!

  13. تی تی Says:

    بازیه جالبیه.

پاسخی بگذارید

