چقدر زود دیر میشه


چقدر زود دیر میشه وقتی , کنار اونی که از صمیم دل دوسش داری نشستی و
نمیخوای یه لحظه هم ازش جدا شی ؛ وقتی دلت میخواد از احساست نسبت بهش بگی,
اما زمان…

چقدر زود دیر میشه وقتی , از روزای عمرت خوب استفاده نمی کنی و بیخود و
بی جهت لحظه هات رو میسوزونی و اونا رو ارزن از کف میدی ؛یادت میاد که
باید چکارها میکردی و نکردی ؛ چه کارها نباید میکردی و ولی انجام دادی و
تازه وقتی بخودت میای که دیگه زمان…

چقدر زود دیر میشه وقتی , دلت میخواد بازم بچه بشی و همون بی خیالی و
آزادی عمل قبل رو بدست بیاری , دلت میخواد بازم مثه قبل نقاشی یه خونه و
یه درخت با چندتا ماهی قرمز توی حوض رو بکشی  اما دیگه زمان…

چقدر زود دیر میشه وقتی , پدر و مادرت کنارت هستن و قدرشون رو نمیدونی
و شاید هم زیاد بهشون اهمیت ندی ؛ حتی یه وقتایی افکار و حرفاشون رو کهنه
و قدیمی بدونی ؛ اما تازه وقتی ازدستشون میدی , یادت میاد که اونا چی بودن
و کی بودن ,اما دیگه زمان…

چقدر زود دیر میشه وقتی , باید حرف بزنی و از حقت دفاع کنی اما ترجیح
میدی هیچی نگی و سرت رو توی لاک خودت کنی , اما وقتی دیگه تحملت تموم شد
تازه میخوی حرف بزنی اما دیگه زمان…

-آره ؛ خیلی وقتا زمان , به آدم اجازه انجام یه کارایی رو نمیده.باید
هرچیز و هر حرف و هر عکس العملی در زمان خودش باشه و گرنه زمان دیگه بهت
فرصت نمیده.قدر فرصت و زمانی رو که داریم باید بدونیم.فکر کنم این خیلی
بهتر از نشستن در آینده و افسوس و حسرت خوردن باشه.اما چه کنیم که ما آدما
این خصلت رو داریم که باید که بلا سر خودمون درآد تا برامون تجربه بشه و
گرنه با شنیدن تجربه های دیگران , معمولا» چیزی رو قبول نمی کنیم.خلاصه
کلام اینکه : قبل از اینکه دیر بشه , قدر زمان و فرصت هایی رو که داریم ,
بدونیم.

یادداشت: ضمنا» وبلاگ شعرای یه دیوونه هم با شعر » رو به دریا میکنم » آپ شده.اگه دوست داشتین اینجا رو کلیک کنید

72 پاسخ to “چقدر زود دیر میشه”

  1. تبسم Says:

    مثل همیشه عالی بود.

  2. بانو Says:

    کاش نگذاریم دیر شود…

  3. تنها Says:

    مثل هميشه زيبا و دلنشين بود و حرف دل منو زديد. دست گلتون درد نكنه.

  4. سیما Says:

    برای دیر دیر شدن هنوز فرصت باقیست…

  5. کاملیا Says:

    منم بهش همین رو گفتم 🙂

    از آشنایی با شما خوشوقتم

  6. میلاد Says:

    اگه هنوز ذهنمونو تغییر ندادیم و نمی‌دونیم باید چکار کنیم و تمام فرصت‌ها رو از دست دادیم،

    االان وقتشه. همین حالا که هنوز دیر نشده، زود باش کاری بکن. یادتمون باشه خیلی زود دیر میشه.

  7. محمد Says:

  8. جونده ی دانش Says:

    منم بچه گیم رو دوباره می خوام
    این از حقت دفاع کنی رو هم می خوام همیشه دیر یادم میفته که میشد منم حرفی بزنم.
    از این نوع تجربه هایی که نوشتید خیلی بدم میاد
    مهمتر از همه چقدر زود دیر میشه کلی خوراکی خوشمزه داشته باشی و وقتی بری سراغشون که یکی دیگه همه رو خورده باشه

  9. س م آ Says:

    این مطلبی که شما نوشتید فکر کنم درد دل خیلی از ما آدم ها باشه. همه دوست داریم به عقب برگردیم و کارهای اشتباه رو جبران کنیم و یه جور دیگه رفتار کنیم. این متن شما مناسبت داره با این سریال ماه رمضان! پنجمین خورشید رو میگم
    مرسی خبرم کردید. موفق باشید

  10. نگار Says:

    به نظر من دنیا اصلا قشنگ نیست …. خیلی خشنه
    واقعا خیلی زود دیر میشه

  11. rohollah Says:

    ابراز علاقه و عشق خود به كسي رو به فردا نزاريم
    موافقم كه زود دير ميشه

    بلبل آهسته به گل گفت شبي
    …من به پيوند تو يك راي شدم…

    گفت فردا به گلستان باز آي
    تا ببيني چه تماشايي هست

    گفت حرفي كه عيان است ببين
    اگرت ديده بينايي است

    هم از امروز سخن بايد گفت
    كه خبر داشت كه فردايي است

    <پروين اعتصامي>

  12. زبل خان Says:

    یه شعری از فریدون مشیری بود اخرش میگفت چه زود دیر میشود…
    یادم رفته..

  13. the man who never smile Says:

    دقیقا
    بیشتر اوقات زود دیر میشه
    بعدشم اعصاب آدمه که خورد میشه
    ولی امیدوارم برای هیچ کسی این مشکل پیش نیاد
    کارها به موقع باشه
    فعلا
    شادزی

  14. سمیرا Says:

    همیشه زود دیر می شه

  15. بهرام Says:

    و ناگهان چقدر زود دیر میشود…

  16. ثلج Says:

    ممنون که خبر دادین.
    آره خیلی عالی میشد اگه زمان به عقب برمی گشت. ولی موضوع اینه که الان هم دست رو دست گذاشتیم و بعد خواهیم گفت کاش زمان برمی گشت. ماها خیلی چیزا می دونیم ، موضوع دونستن نیست، عمل کردنه که نداریم.
    راستی میاین فقط خبر میدین همین، بد نیست به نوشته های اونی که ازش انتظار اومدن دارین یه نگاه بندازین.

  17. default Says:

    باز هم همان حکایت همیشگی….

  18. دینا Says:

    سلام. متن زیبایی بود.
    باورتون نمیشه من هر شب دم افطار اول برای دیگران دعا میکنم. وقتی یاد وبلاگ نویس ها میافتم اولین کسی که جلوی ذهنم میاد دختر شماست. امیدوارم هر چه زودتر خوب بشن 🙂

  19. سعید هومو _ من زن نمیخوام Says:

    سلام دیونه عزیزم . وقتی اولین پاراگرف رو که رنگ بوی عشق داشت خوندم بضغم گرفت میدونی چرا ؟ چون برای من همیشه دیر بوده و دیر هست تا به کسی بگم دوستش دارم و عاشقشم ؟ و میددانم هرگز نمیتوانم عشقم و احساسم را به اونی که دوستش دارم بیان کنم ( خودت میدانی برادر عزیزم ) و در مورد بقیه پارگرافها دقیقا با شما موافقم همیشه بعد از دست دادن نعمتی تازه قدرش خواهیم دانست حتی نعمت زمان و جوانی را و برکاتی ارزشمند که نشانه های خدای مهربان هستند همچون پدر و مادر را . افسوس افسوس دیونه جان

  20. یه پسر جوون Says:

    هر چند اسم دیوونه رو انتخاب کردی ولی حرفات به دیوونه ها نمیخوره
    فقط میتونم حرفاتو تایید کنم …

  21. سعید Says:

    سلام…واقعا از حضورتون ممنونم…
    چقدر زبیاست این مطلبتون…شعر رو نخوندم، فرصتشو ندارم، بعدا میرم میخونم…
    امیدوارم بازم پیش ما بیاید تا شاید یه هنر به هنرای زیادتون اضافه کنن این بچه های خوب ویندنسر

  22. محسن13 Says:

    سلام
    ای کاش زمان زودتر میگذشت
    ای کاش میشد 26 سال رو فقط با یک چشم به هم زدن گذروند
    ای کاش میشد خیلی خیلی زودتر دیر بشه
    ای کاش الان 90 سالم بود
    یا حق

  23. نیلوفر Says:

    شما به یک بازی زنجیره ای دعوت شده اید (لبخند شیطانی) یاد فیلم حلقه افتادی لابد؟؟؟ نترس اتفاقی برات نمی افته!!!

  24. کمال Says:

    من که به اون نقطه دیر شده رسیدم وخیلی هم متاسفم چرا که راه برگشت هم ندارم

  25. شهره Says:

    آره خيلي پيش اومده كه به نقطه چه زود دير شد رسيدم …
    كاش ميشد يكم فلش بك كنيم و برگرديم

  26. اسقاطی Says:

    «ما آدما این خصلت رو داریم که باید که بلا سر خودمون درآد تا برامون تجربه بشه و گرنه با شنیدن تجربه های دیگران , معمولا» چیزی رو قبول نمی کنیم.» کاش این طور نبود.

  27. محمد Says:

    فكر نميكردم حوصله بازي داشته باشي
    حالا دعوتت ميكنم

  28. سمیه-روزها Says:

    سلام دیوونه ی عزیز!آره گذشت زمان و اینکه قدرشو نمیدونیم خیلی مساله ی تاسف باری هست!همون اینو میدونیم و حالمون رو هم به راحتی از دست میدیم!این دیگه خیلی بدتره!میرسه روزی که واسه امروزمونم تاسف بخوریم!

  29. حسین داج Says:

    سلام

    با تصویری از شهر کاریز بروزم.

    منتظر حضور و نظرتون هستم.

    موفق باشی

    با تبادل لینک موافقی؟

  30. سیمین (امید) Says:

    همیشه زود دیر میشه
    برمیگردم

  31. شهره Says:

    چرا بعضي از پستات رو اك كردي آقاهه !!

  32. شهره Says:

    اك = پاك

  33. شهره Says:

    اوني كه پيوند ها رو بعد از آپ شدن پررنگ نشون ميده …

  34. سمیرا Says:

    عکس دخترتونه؟چه خوشگله

  35. omidi Says:

    سلــــام.بسیار زیبا بود…وبلاگتون بسیار جالبه
    به امید دیدار قبل از اینکه دیر بشه

  36. هستی شمال Says:

    کاش قدر همین لحظاتی که داره میگذره رو بدونیم
    مرس یکه اومدی بازم سر بزن خوشحال میشم

  37. ویولت Says:

    سلام…

    الهی….این دخترتونه؟چقدی نازه.خدابهتون ببخشه.

    ممنون از همراهیتون.

  38. کاوشگر Says:

    وقتی به البوم عکس نگاه میکنم این واقعیت که عمر در حال گذره و اینکه چقدر بیهوده زمان را گذراندم اذیتم میکنه اما به نظر من بهترین روش برای زندگی کردن زندگی در زمان حاله و افسوس خوردن دردی را دوا نمیکنه. واقعا چقدر زود دیر میشه…. دختر نازی داری…

  39. ناخنگیر Says:

    عالی…
    وای چه دختر نازی…
    بوس

  40. آتیش پاره Says:

    واقعا چقدر زود دیر میشه وقتی اونی که باید می بود دیگه نیست
    من میمونم وحسرت و حسرت و…

  41. محمد Says:

    شعرام هميشه كوتاه نيست

  42. reza shah Says:

    salam dooste aziz webe jalebo bamaze-E dari.age mayel be taba2le link hasti mano ba esme «boodi ama dar kenaram na!(reza shah)» belink.bad aztarighe nazarat begoo ba che esmi belinkamet.

  43. اصغر عظیمی مهر Says:

    سلام ! به روزم !

  44. ویولت Says:

    سلام.

    موافقم!

  45. هلی Says:

    سلام….نه والا غیبم نزد…..فقط کامنتاتون انگار غیر فعل بود نمی تونستن نظر بذارم…..کاش می شد تا سر خودت به سنگ نخوره ازدیگران درس بگیری!من که نمی تونم

  46. محمد Says:

    http://javgiriat.persianblog.ir/post/50

  47. پارازیت Says:

    سلام دوست من
    مرسی که بهم سر زدی
    شما هم وب خوبی داری

  48. سيپيد Says:

    سلام . ممنون كه سر زدين .
    مرسي
    و ناگهان چقدر زود دير ميشود …
    ميدونين حداقل در مورد مسائلي كه تا حدي كنترلشون دست خودم بوده تا تونستم قبل از اينكه دير باشه كار درست رو (درست از نظر خودم) انجام دادم . ولي بعضي اوقات هست كه حتي اگه قبل از اينكه دير بشه هم كاري كني ،انگار بهتر اين بود كه تاخير كني ،حواست نباشه…برخي چيزها هستن كه بايد از دست برن . حتي اگه زودتر از اينكه زمان بگذره كاري كرده باشيم…

  49. سيپيد Says:

    با اجازه ليتكتون ميكنم

  50. یه پسر جوون Says:

    سلام . واقعا ممنون که پیگیری میکنی . امیدوارم که زود درست بشه

  51. شهره Says:

    پستات چرا نيست

  52. داداش محمد Says:

    بازم سلام
    اصولا و رسما چاکرتیم

  53. پدرام (فاحشه مغزی) Says:

    آره حق داری خیلی زور دیر میشه

  54. تندیس Says:

    چه بخوایم چه نخوایم دیر میشه پس خوب استفاده کنیم که پشیمون نشیم

  55. سيپيد Says:

    بله . منم موافقم . اگر قرار به تعريف خاطره باشه كه تو دفتر خاطراتم ميشه اينكارو كرد . غرض ثبت خاطرات ماندگاره نه هر خاطره اي …
    منم شما رو لينك كردم . سعي ميكنم بعد از اين مرتب سر بزنم بتون

  56. بوبو Says:

    سلام
    چقدر زود دیر میشه وقتی میام اینجا و میبینم که دوتا پست پشت هم گذاشتی:

  57. نیلگون Says:

    هميشه زود دير ميشه
    شما هم يه دختر دارين، خيلي خوشحالم كه باهاتون آشنا شدم

  58. گیلاسی Says:

    سلام
    تو کامنتتون یه چیزی بود مثل اینکه افشین هم وبلاگ داره . ادرسش رو دارید شما ؟ یعنی واقعا وبلاگ زده (((:

  59. هستی شمال Says:

    سلام عزیزم مرسی که سر زدی
    خوشحال میشم با تبادل لینک
    لینکت کردم

  60. گیلاسی Says:

    اره اگه برات مقدوره بهم بده ((: اولا برام جالبه بدونم چی مینویسه دوما ممکنه خیلی کارها بکنه . من همه عکس ها و همه چیزم هنوز پیش این اقاس ( دوست داشتم سکرت بمونه ولی ترسیدم زود نبینی )

  61. سمر Says:

    سلام عذر میخوام دیر شد..نبودم چند روز

  62. behnaz Says:

    وبلاگتون عالیه

  63. نیلوفر Says:

    از صبح اگه چک می کردی ۶۰۰ تا قالب گذاشتم. اما به خاطر شما عوضش می کنیم.
    اینم به خاطر گل رو شما

  64. جونده ی دانش Says:

    سلام
    من می خواستم مثل وبلاگ شما بر اساس آپ شدن بیاد بالا ولی اینطوری شده.
    نمی دونم باید چی کار کنم. باز سعیم رو می کنم ببینم درست میشه.

  65. روح سرگردان Says:

    زمان کافیه ما بلد نیستیم استفاده کنیم

  66. سایه Says:

    سلام
    آره خوبه که یادمون باشه زود دیر میشه!
    ولی ما آدما کلا فراموش کاریم!
    هیچ وقت تو حال زندگی نمیکنیم!همش تو سالنیم!!!!1

  67. خارپشت Says:

    سلام…
    چه قدر زود دیر می شه …وقتی پدر و مادرت پیشت هستن ولی …دلم گرفت «یه دیوونه» ی عزیز…
    وقتی که همین جوری عمرت داره از کفت می ره و تو هم گاهی نمی تونی کاری کنی …!می بینی که داره زود دیر می شه ولی نمی تونی کاری کنی…!
    خیلی این پستتون قشنگ بود…!
    همیشه می خونمتون ..!

  68. مسافر تنها Says:

    سلام
    ببخشید که دیر شد
    نبودنم به خاطر این بود که جلوی گذر زمان رو بگیره
    که پشیمون نشم
    که بیشتر از این حسرت نخورم که چرا روزامو از دست دادم

    که فردا نگم

    حرف های ما هنوز ناتمام
    تا نگاه می کنی وقت رفتن است
    باز همان حکایت همیشگی
    پیش از آنکه باخبر شوی لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود
    آي
    اي دريغ و حسرت هميشگي
    ناگهان
    چقدر زود
    دير مي شود

    متن فوق العاده ای نوشتی

  69. شادی Says:

    سلام .

    خیلی زیبا بود ..من همیشه خودم تجربه میکنم نمی دونم چرا حرف کسی را گوش نمی دهم
    اما این بار می خواهم عاقلانه زندگی کنم .

    قدر دانستن «::متاسفانه قدر هم را نمی دونیم ..خیلی درگیر زندگی شخصی هستیم

    مطلبتون جای تامل داشت .ممنون

  70. یه پسر جوون Says:

    سلام عزیز . ممنون بابت درست کردن لینک

  71. ساره Says:

    سلام.دست نوشته هاتون واقعا زیبا و پر از معنی هستن.من شما رو لینک میکنم چون از وبلاگتون خوشم اومده.شما هم در صورت علاقه میتونید منو لینک کنید.اجباری نیست.ممنون

  72. زبل خان Says:

    درضمن..باباقالب…

پاسخی بگذارید

