خونه ی جدید

خوب بلاخره اثاث کشی تموم شد و اومدم اینجا. راستش این اواخر بلاکفا دیگه شورشو درآورده بود . همیشه ی خدا مشکل داشت . همیشه باید کلی هندل میزدی شاید صفحاتش باز بشه یا نه .

فعلا» دارم اثباب و اثاثیه رو باز میکنم . البته بعضی وسایلم هم توی اثاث کشی آسیب دید . مثل بعضی از پستای قبلیم که هنوز نتونستم از خونه ی قبلیم توی بلاکفا اونا رو دانلود کنم . اما اشکالی  نداره . فکر میکنم تازه میخوام از صفر شروع کنم . البته اون وب رو بعنوان موزه باز نگه میدارم تا یه وقتایی خودمم  برم اونجا و تجدید خاطره و اینا . کلی خاطره ی خوب بد دارم که اونجا هستن و به این آسونی ها نمیتونم ازشون دل بکنم .بلاخره هر چی که باشه چند ماه اومجا زندگی کردم.

با وجود همه ی این حرفا میخوام از بلاکفا تشکر کنم که حالا خوب یا بد , چند ماه ما رو اونجا تحمل کرد.
دوستای عزیز اگه لینکشون اینجا نبود حتما برام کامنت بزارن تا اونا رو هم اضافه کنم .
فعلا» همین . کلی کار دارم که باید اینجا انجام بدم . فعلا»…

24 پاسخ to “خونه ی جدید”

  1. تنها Says:

    سلام. بابا خونه نو مبارك به سلامتي.منم الان لينكتون ميكنم.

  2. تبسم Says:

    خونه ی نو مبارکککک

  3. سیما Says:

    خونه جدیدت مبارک باشه
    بابا ما که 4ساله داریم مینویسیم اینقد مثل تو که پیشرفت نکردیم
    اونوقت شما بدو بدو دارین یه کشف جدید میکنین!:دی

  4. سمیرا Says:

    خونه ی نو مبارک

  5. افشین Says:

    موفق باشی .

  6. بانو Says:

    مبارکه!
    من آدرس را در پیوندها تغییر دادم.

  7. حامد (تک نوشت) Says:

    خونه جدید مبارک. اگه دوست داشتی میتونم در انتقال آرشیو وبلاگ قبلیت به این وبلاگ کمکت کنم.

  8. دینا Says:

    سلام. خونه نو مبارک 🙂

  9. سعید Says:

    نوشتنگاه نو مبارک!

  10. زبل خان Says:

    سلام…کی بیاییم هدیه خونه جدیدتونو بدیم..

  11. دختر جاده Says:

    اي ول بابا خونه نو مبارك..دوس جونم…

  12. شمع سحر Says:

    تبریک میگم به سلامتی مبارکه. (:

  13. حامد (تک نوشت) Says:

    بابت لینک ممنونم.

    پاسخ سوالی که راجع به لینکدونی پرسیدید:

    کافیه کد لینکدونی گوگلی خودتون رو از وبلاگتون در بلاگفا کپی کرده و بیارید اینجا قرار بدید. کجا؟

    در بخش مدیریت وردپرس خود به قسمت » نما » بروید. سپس ابزارک را انتخاب کنید. در ستون سمت چپ قسمتی با عنوان » متن » مشاهده می‌کنید. اون را با موس بکشید و بیارید در ستون سمت چپ با عنوان » ستون کناری » قرار بدید. یک صفحه خالی باز می‌شه. کد لینکدونی رو اینجا بچسبونید. نام اون صفحه خالی رو هم بذارید » پیوندها » و هر چیز دیگه ای که خودتون دوست داشتید.

  14. حامد (تک نوشت) Says:

    تصحیح کامنت قبلی:

    در کامنت قبلی دو بار کلمه » ستون سمت چپ » را تکرار کردم. اولی درسته ولی دومی رو بخونید » ستون سمت راست»

    در ضمن وقتی کد لینکدونی رو در اون صفحه خالی قرار دادید روی گزینه » ذخیره » کلیک کنید و در پایان پیوندهای اصلی وبلاگتون رو از بخش » پیوندها» پاک کنید.

  15. shadi Says:

    salam

    mobarakeh

    blogfa khaili behtareh ..man blogfa ro dost daram amma to mihan blog hastam

  16. یه پسر جوون Says:

    حتما اینجا هم مثل بلاگفا پست های معرکه ای ارائه خواهی داد

  17. سیم سیمک Says:

    سلام
    حالا چرا ابنجا ؟ یعنی میگم که اینجا یه جور خاصیه……
    به هرحال مبارکه….
    آپ کردی خبرم کن
    یاعلی

  18. هاD Says:

    یعنی از این به بعد اینجا می‌نویسی یا تا زمان آماده شدن اینجا تو بلاگفا پست می‌زنی ؟

  19. حامد (تک نوشت) Says:

    نمیدونم علت چیه که کد رو اینطوری نشون میده. منم امتحان کردم. حق با شماست. اگه فهمیدم حتما بهتون اطلاع میدم.

    برای انتقال پست های قدیمیتون به اینجا به این آدرس برین:

    http://web3b.wordpress.com/2008/12/17/export-import-blogger-wordpress/

  20. حامد (تک نوشت) Says:

    راستی سوالا تتون رو ازین به بعد ایمیل کنید. کامنت نذارید. ممنون.

  21. X Says:

    منم یه بار یه وبلاگ توی ورد پرس زدم ولی بازم توی همون بلاگفا نوشتم! نمیدونم چرا خیلی با فضای وردپرس حال نکردم!

    • yedivoneh Says:

      وردپرس یه دنیای جدید و خیلی پیشرفته است.کار باهاش یه خورده اون اوایل سخته, ولی کم کم آدم راه میافته ؛ اما از نظر امکانات با بلاکفا قابل مقایسه نیست و خیلی بهتره

  22. احمد نامي Says:

    سلام
    جابجاي به ورودپرس مبارك حتما» سري به من بزن

  23. ٍساره Says:

    سلام.مبارك باشه.بابا ما تا اومديم عادت كنيم شما اسباب كشي كردي كه!!!!!
    به هر حال اميدوارم از اينجا راضي باشي.خدا رو جه ديدي يه وقت زدو ما هم از اينجا خوشمون اومد يهو ما هم اسباب كشي كرديمو اومديم اينجا!!!!!!!!

پاسخی بگذارید

