مشکل از کجاست؟

اول میخوام تشکر کنم از دوستانی که نگران من شده بودن و ازم خواسته اند که کمتر سراغ س.ی.ا.س.ت برم.راستش بنظر خودم پست های من نه توهین بوده و نه بی احترامی . من نه با شخص بخصوصی و نه حکومتی مخالفتی ندارم .حرف من اینه که با توجه به داشته های طبیعی و انسانی موجود در کشور , جایگاه ما در دنیا نباید اینی که الان هست باشه و مردم ما باید حداقل در رفاه و امنیت و آسایش زندگی کنند.

این حرفا شعار نیست.شما حتی با یه نگاه گذرا متوجه میشید همه چیز برای رشد اقتصادی کشور محیاست ,  اما مشکل از کجاست که این اتفاق نمیفته , من نمیدونم.شاید ما مردم همدلی مون رو باهم ازدست دادیم . شاید قدم هایی که در طول این چند سال برداشتیم اشتباه بوده . به هر حال شما هر وقت چیزی بنظرتون نادرست اومد , بعنوان یه شخصی که در این آب و خاک زندگی میکنه وظیفه دارید اونو بگید و برای بهبود شرایط زندگی خودتون و دیگران تلاش کنید.

همه ی ما میخوام بشینیم و دست روی دست بذاریم تا شرایط درست بشه . نه اینجوری هیچ اتفاقی نمیفته. هر کس باید از خودش شروع کنه . از خانواده اش , از محیط کارش . باید از یه جایی شروع به ساختن کنیم . منم موافق اون نیستم که هی بشینیم و غر بزنیم که اینو داریم , اینو نداریم . اما از اون طرف انتظار هم دارم که اونایی که در راس امور هستند صدای ما قشر جوون جامعه رو بشنوند .
نه انقلاب مخملی نه انقلاب رنگی و نه هیچ کدوم از این واژه ها دردی رو دوا نمیکنه.باید قبول کنیم که خود ما مردم هم کم کار و بهانه گیر شدیم.در حالی که همه ی کشورهای دنیا مشغول ساختن و پیشرفت هستند ما خودمون با خودمون درگیر هستیم.

یه حقیقتی که الان همه بهش اذعان دارن اینه که فاصله مردم با مسئولین زیاد شده.خوب چرا باید این اتفاق بیفته . آیا نباید ما بفکر درمان این مشکلات باشیم ؟ باور کنید با سکوت و بی خیالی نسبت به مسائل , کاری درست نمیشه.

در ادامه مطلب دوتا یادداشت جالب و یک عکس از خودم گذاشتم.اونا رو از دست ندید و لطفا» ادامه مطلب رو هم بخونید.

یادداشت 1 : دوست خوبم حامد نرم افزاری رو معرفی کرده که شما اونجا میتونید تصویر خودتون رو بصورت کارتونی (با دقیق ترین جزئیات حتی خال صورت و رنگ لباس و نوع جواهرات و …) درست کنید و در وبلاگ یا هرجایی که خواستید ازش استفاده کنید.برای رفتن به این سایت اینجا کلیک کنید.ضمنا» عکسی رو هم که من از خودم درست کردم بعنوان نمونه میذارم که البته 90% مثل خودم شده.ضمنا» یه عکس هم از محیط اون سایت براتون میذارم تا به آسون بودن کار با اون پی ببرید.

یادداشت 2 : اگه میخواید  در کنار کامنتی که در وبلاگ های وردپرس و یا بعضی از سایتها میذارید عکس بخصوصی باشه به این سایت برید و با وارد کردن یک ایمیل آدرس و انتخاب عکس ,  منبعد همیشه در کنار کامنت شما , عکس انتخابی خودتون نمایش داده میشه.حتی میتونید عکسی رو که در یادداشت اول بهتون گفتم رو  انتخاب کنید.لطفا» اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,

88 پاسخ to “مشکل از کجاست؟”

  1. سمیرا Says:

    چه عکسه با نمکه.ما نیز درست می کنیم

  2. نگار Says:

    یعنی چندمم؟

  3. نگار Says:

    چه سایت جالبیه

  4. X Says:

    موافقم!

  5. 2khmal Says:

    یه چیزی بگم بهم نمیخندید ! ( آیکون شرمنده و اینا ) من تا همین الان فکر میکردم شما خانوم هستید ! ( آیکون خاک عالم و خجالت کشیده و ازینا ) 😀 به عنوان وبلاگ نویس برتر خانوم هم بهتون رای دادم : )))

    و اما در مورد پستتون ! ولی راستشو بخواین من چشمم آب نمیخوره ! تا وقتی ماها با هم اختلاف داریم و مثل الان ۲ گروه شدیم و تو سر و کله هم میزنیم به هیچ جا که نمیرسیم و پیشرفت نمیکنیم هیچ !!! از اینیم که هستیم پایین ترم میایم ! ( دقیقاً توی قضیه انخابات ایران بهتر نشد که هیچ .. از اون ارج و قربی هم که تو خاور میانه براش قائل بودن هم پایین تر اومد و الان به چشم یه کشور ملتهب بهش نگاه میکنن ! )

  6. تنها Says:

    اول بابت پستت بگم كه وضع هر روز داره بدتر ميشه و من به شخصه ديگه اميدي ندارم. و راهكاري هم به ذهنم نمياد
    درمورد عكستم جالب بود.

  7. يك دانشجوي پزشكي Says:

    شما آقا بودین؟چرا من فکر یم کردم خانومین؟!نمی دونم چند بار خانوم گفتم شرمنده ام واقعا!
    مشکل واژه ای است که انکار می شود

  8. یه پسر جوون Says:

    ضمن اینکه با همه ی حرفا و پستهای این چند روز شما شدیداً موافقم در عجبم ازین که بعضی دوستان اینطور میپنداشتند که شما خانوم هستید !

    • دیوونه Says:

      ناامید شدم از خودم:cry:

      • مــژده Says:

        اوا چرا حرف منو بد تعبیر میکنید ! 😦 خوب آخه ایشون تو ساخت لینکدونی گودری برای من خیلی زحمت کشیدن ! و من تا به حال وبلاگ نویس مـرد به این با معرفتی و مهربونی راستش تا به حال ندیده بودم … واسه همین خیال میکردم باید خانوم باشن … والا ربطی نداره به نوشته های طرف !!! ممکنه کسی نوشته های فوق العاده زیبایی بنویسه ولی یک خانوم باشه …

        ولی باز من به خاطر اشتباهم عذر خواهی میکنم 😦

  9. تنها Says:

    دلتم بخواد خانم باشي.(تنها اخم كرده)

  10. حامد (تک نوشت) Says:

    واقعا راست میگی. همه عالم به فکر پیشرفت هستند ما یقه همدیگرو می‌گیریم!

    این عکس واقعاً 90 درصد شبیه خودته؟ خیلی ژیگولی 🙂

    بابت لینک ممنون.

  11. ماه مون Says:

    چه باحال بود اون سایته من خودم رو کارتونی کردم یکمی شبیه شد ولی نمی تونم بیارم توی اون سایته که موقع کامنت گذاشتن عکسم بیاد یعنی چیزی سر در نیاوردم.
    .
    خوشحالم از دیدن فیلم لذت بردید.البته اگر درست متوجه شده باشم

  12. سعید Says:

    از نظر اقتصادی مسافرت های خارج از کشور برای بخش زیادی از جامعه مقدور نیست. صنعت گردشگری هم همچین رونقی نداره واسه همین نمی تونیم از این طریق از نزدیک با فرهنگهای دیگه آشنا بشیم و زشتی و زیبایی بخشهای زیادی از فرهنگمون رو ببینیم و قسمت های زشتش رو تغییر بدیم. متاسفانه به خاطر کمبود (نمیگم نبود)آزادی بیان نمیتونیم از طریق انتقاد کردن هم قسمت های ناپسند فرهنگمون رو از بین ببریم. (وقتی نتونیم از بالادستی انتقاد کنیم، انقاد از پایین دست رو هم نمی پذیریم). حداقل به همین دو دلیل سرعت پیشرفت فرهنگی کشورمون خیلی کندهو نمیشه انتظار داشت که مردم معجزه وار به خودشون بیان و خودشون رو اصلاح کنن. حتی با فراهم بودن تمام شرایط دو تا سه نسل طول میکشه که یه بخش از فرهنگ نادرست به سمت از بین رفتن پیش بره حالا چه برسه به این وضعیت که شرایط اونقدرها هم آماده نیست.

  13. بابالنگ دراز پنج فو.تی! Says:

    نوشته هاتو دوست دارم خوب و منطقی مینویسی و با سند حرف میزنی و البته دلسوزانه که این شاخصه رو هر کسی نداره.

  14. سعید Says:

    راستی یادم رفت بگم، به خاطر مطلبی که فکر کنم تو وبلاگ قبلیتون خوندم(اگه شما یه دختر پنج شیش ساله داشته باشید که قبلا بیمار بوده اما حالا حالش خیلی خوبه) به نظرم اومد بایستی پدر اون دختر باشید نه مادرش.

  15. سهم كوچكي از دنيا- راضيه Says:

    سلام
    وقتي كسي مسئوليتي رو قبول ميكنه بايد اون رو به نحو احسن انجام بده
    سايت جالبيه 🙂
    حتما يه سري ميزنم. متشكرم

  16. تبسم Says:

    چه جالب چرا بعضي فك كردن دختري؟

  17. هستی شمال Says:

    خب یعنب چی؟یعنی خانوما عقلشون تا اونجا کار نمیکنه؟؟؟؟؟؟
    بهم نخندین منم فکر میکردم دختری ههههههههه

  18. دختر نارنج و ترنج Says:

    سلام
    خوبی؟ چقدر وقته بهت سر نزدم ها… می بینی تو رو خدا؟؟
    عکست چه بانمک شده.. منم حالا عکس خودم رو می سازم.
    باهات موافقم. مشکل ملت ما اینه که با دولتشون قهرن… باور کن! همیشه پشت سر حرف می زنیم. حالا البته یه بار هم که اومدیم روبرو بشیم اونا جنبه ش رو نداشتن. اما باید حرف رو گفت.. ما جوونا هم باید بیشتر وقت و نیرو بگذاریم. انشالله که درست می شیم…

  19. دختری در مزرعه Says:

    من فک کردم واقعا یه عکس از خودتون گذاشتین.. ولی سایت جالبی بود. ممنون از معرفیش..

  20. مرد تنها Says:

    چطوری؟ موافقم

  21. يك دانشجوي پزشكي Says:

    من باز هم معذرت می خوام

  22. خورشید Says:

    مشکل فجیتر از این حرفاست
    همه دم از خوب بودن میزنم در حالیکه اصل مکشل همین مردمن

  23. the man who never smile Says:

    سلام قربان
    1- عکستان بدجور چشم نواز بود
    خوشحال شدیم
    2-
    مشکل از خودمونه که دوست داریم همه چیز رو سهل و ساده بدست بیاریم
    و نمیدونم چرا
    مشکل از خودمونه که از همه بیشتر به خودمون خیانت میکنیم
    مشکل از خودمونه که خیلی زودباوریم و شدیدا شرمنده احساساتی و بی فکر
    میگن هرکس باید تغییر رو از خودش شروع کنه تا به بقیه برسه ولی فکر کنم تو ایران این هم جواب نمیده
    موفق و شاد باشید
    فعلا
    شادزی

  24. رستاخیز سوشیانت Says:

    با درود
    اول بگم چه خوشگل شدی امشب . . .
    دوم بگم تا احمدی نژادی هر روز همین بساطه . . .
    سوم بگم حرفات کاملا درسته اما . . .
    چهارم بگم ایران تو فرار مغزها اول شده این یعنی پیشرفت . . .
    پنجم بگم تا وقتی کارهای بزرگ دستآدمهای کوچک و نالایقه تلاشهای ما زیاد فرقی نمی کنه . . .
    ششم بگم من خودم در رابطه با کارم چند تا طرح داشتم وبا اینکه اونارو ثبت کرده بودم از ترس دزدیده شدن توسط مقامات مسئول هنوز لای قفسه کتابخونه ام داره خاک می خوره شاید یه روزی استفاده بشه…

    هفتم بگم :آنقدر خوب و عزیزی که بهنگام وداع حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم

    بدرود و پاینده ایران

  25. مهتاب Says:

    سلام
    خیلی چیزا به نظرم تو این جامعه نادرسته اما من به شخصه جرات ابرازش رو ندارم!!!
    ما مردم همدلیمون رو از دست دادیم چون انقدر از هم بدی دیدیم که از هم زده شدیم.دیگه جایی برای همدلی نمیمونه!!!

  26. تندیس Says:

    سلام دیگه دوره سکوت تموم شده الان وقته اعتراضه. ترس برادر مرگه نباید ترسید باید حرفامونو بزنیم. سکوت خیانت به آزادیه .

  27. زبل خان Says:

    راست میگن سیاست چیه….؟؟؟؟/…

    من اومدم…میرم بقیه مطالبتونو بخونم…

  28. آهو Says:

    سلام!چرا اینجا خیلی ها فکر کردن شما خانومین؟!!!!!!!!!!!!واقعا شبیه خودتونه؟

  29. شمع سحر Says:

    درسته کاملا موافقم ولی همه فقط گوش میدنو هیچ حرکت و افدامیم نمیکنند

  30. میلاد Says:

    چی بگم داداشی؟؟؟ ولی من که میگم ما مردم خودمون بیشتر مقصریم تا مسئولین

    نمیگم اونا معصومنا…ولی به نظر من که باعث و بانی این مشکل بیشتر خودمونیم..

  31. ناخنگیر Says:

    ___________

  32. سیم سیمک Says:

    نمی دونم چی بگم….

    ما ایرانی ها ساعت مفید کاریمون شاید نیم ساعت هم در روز نشه !
    از فرهنگ غرب فقط لباس پوشیدن و مدل موشون رو یاد گرفتیم !

  33. عسل Says:

    در مورد پستتون منم با باقي دوستام موافقند الان به جايي رسيديم كه ديكه خيلي سخت شده عوض كردن خودمون وتغيير اوضاع موجود.تواين جور مواقع يه شوك لازمه كه مردم يكرنگ و همدست بشن حالا اسمشو ميشه هر چيزي گذاشت مثل انقلاب يا هر چيز ديگه ايي….

  34. سعید هومو Says:

    سلام دوست عزیز ، همیشه در مشکلی فاصله باعث عمیقتر شدن آن مشکل میشه و عدم رابطه و مناظره باعث میشه که طرفین از دلایل و نظرات یکدیگر بی خبر باشند ، بله به قول شما یکی از راه حلهای ممکن کم کردن فاصله و بیان و طرح خواستها و نیازهاست . در ضمن در مورد معرفی دو سایتی اشاره کردید ممنونم

  35. default Says:

    از ماست که بر ماست

  36. مهتاب Says:

    سلام
    من آپم خواهش میکنم بیاین خیلی برام مهمه!!!

  37. بانو Says:

    راستش در این زمینه نظر خاصی ندارم

  38. دختر دیوونه Says:

    ضایع شدیو زیرا با تمام سرعت و مثل ندید بدید ها لینکتان را باز کردیم تا ببینیمتان اما کارتونتان را دیدیم اما خدایی کارتونتان هم شیریم بود
    و مدل ریشتان توپ :دی

  39. علی.ک Says:

    سلام گله. میدونی وقتی سر منشا یه چشمه گل الود باشه مطمئن باش تمام اب اون رود گل الودس.
    فکر کنم کافی بود که منظورمو برسونم.

  40. علی.ک Says:

    دیدگاه من ارسال شد؟؟؟!!!!

  41. نارنگی Says:

    اولا ممنون که به روز میشی خبر می دید
    دومتا باید بگم …از ماست که بر ماست
    سوما چه سایت خوبی تنکس

  42. تی تی Says:

    نوشته هات همیشه خوبه و دوست داشتنی. بابت این سایتا هم که معرفی کردی ممنون

  43. مِستر افشین Says:

    در پاسخ کامنتت :

    بالنگدراز که وبلاگش هنوز هست . غیبش نزده . این پست رو «ترین ها» رو دیروز گذاشته . به امید خدا مشکلی براش درست نشده . پست جدید هم گذاشته .

  44. مِستر افشین Says:

    در مورد مطلبت :

    واقعامشکل ما از پای بست شروع میشه و به اینجاهایی که شما گفتی ختم میشه . امیدواریم روزی درست بشه .

  45. بهزاد Says:

    دقیقا منم هروقت حرف های سیاسی میزنم بعضی از دوستان غر میزنند که دیگه بسه و حوصله نداریم و همه چیز تمام شد!… ولی واقعیت اینه که اگه دست روی دست بذاریم و همین شفاف سازی ها رو هم بی خیال بشیم اوضاع روز به روز مفتضحانه تر میشه!

  46. خانم معلم Says:

    عکس جالب بود
    مشکل الان کشور ما اینه که داره روی یه نخ باریک حرکت میکنه
    که ترس از پاره شدن نخ نمیذاره بند باز از کارش لذت ببره
    الان همه ی تلاششون واسه حفظ بقاست نه واسه بهتر موندن و بهتر خدمت کردن
    هیچ کس هم رغبتی واسه تغییر جزیی نداره چون خانه از پای بست ویران است

  47. يك دانشجوي پزشكي Says:

    درتسش کردم.خیلی جالب بود.

  48. داداش محمد Says:

    سايت جالبي بود من هم رفتم و عضو شدم داداشي
    راستي
    ميبينم كه…. رفقا فكر كردن دختري داداشي
    آپم
    ميد.نم خودت سر ميزني
    خواستم رسما دعوتت كنم

  49. دختر ابی Says:

    همه ما خواهان تغییر هستیم اما واقعا نمی دونیم باید از کجا شروع کنیم؟!!!

  50. آتیش پاره Says:

    راستش مشکل اینجاست که ما خودمونم نمیدونیم چی میخوایم.
    وحدتم نداریم بیاین خودمونو با چینیها مقایسه کنیم دیدین چه وحدتی دارن؟(وحدت جامعه اسلامی اونجاست) .خودمون دل نمیسوزونیم خودمون همدیگزو رها کردیم نیمدونیم چی میخوایم یه بار از دولت انتقاد میکنیم همین طور بی دلیل ،یه بار قربون صدقه دولت مردا میریم.
    من یه چیزو خوب حس کردم و اون اینه: ایران امروز خیلی قاطی پاتی شده و یه زمان خیلی خیلی طولانی میبره تا کمی اوضاع عادی بشه.
    مشکل ما نداشتن یه مسول واقعا دل سوزه .مشکل ما نداشتن منابع نیست که زیادم داریم.
    دوست عزیز منم پیشنهاد میکنم هیچ وقت از سیاست ننویس چون اینقدر آزاد نیستی .چون روزی میاد که مجبوری صداتو تو گلوت خفه کنی(فکر نکن بی ادبی میکنم ).نوشتن این حرفها توی این محیط مجازی بی فایده بی فایده است فقط باعث میشه یادمون بیاد که چقدر محدودیم وبدبخت.

  51. مسعود Says:

    درود بر شما
    وقتي مسئولين ما به فكر خودشون هستند و دزدند كشور چيش مي خواي پيشرفت كنه
    حالا مردم ما هم زور بزنن بخوان پيشرفت كنن
    پاينده باشيد

  52. روشنک Says:

    اره قبول دارم چون ما فقط به فکر منافع و راحتی خودمون هستیم و با چیزی به اسم کتاب بیگانه ایم و از نوک دماغمون اون طرفتر رو نمیبینیم الان مثلا این روز دختر چیه که احمدی نژاد از خودش دراورده؟ اصلا مگه دختر مثلا شغل یا موقعیت خاصیه؟ فقط میخوان همه یادشون باشه تولد حضرت معصومس اما مگه این مردم هالیشون میشه؟ دهتا msg پریروز برام رسید برای تبریک روز دختر.می خواستم خودمو خفه کنم مردم ما خیلی عامی و سطح پایینند من واقعا متاسفم به نظر منم حق ما بیش از این حرفاس اما نمی دونم چیکار میشه کرد
    اون سایته هم خیلی باحال بود بابا خوش تیپ!!!!!!!!!!!!

  53. ..... Says:

    سلام،اره منم باهات موافقم،این هشدار رو قبلا هم شنیده بودم که مردم رو دارن شقه شقه میکنن،اگه کسی که خودشو خادم ملت میدونه واقعا خادمی کنه نه سروری به نظرم مردم با هم دیکه بیشتر دوست میشن،اون اولین بار مردم رو انداخت به جون هم،که اوجش رو هم در چند ماه اخیر برای رسیدن به قدرت دیدیم که به دروغ و ریا و تهمت و ناسزا گویی متهم شد.خدا رو شکر که عمرش 8 ساله،ولی تو این 8 سال ما رو به اندازه 80 سال پیر کرد!!!!!!!!!!باشد،برود ما حرفی نداریم،نمیدونم شاید دوباره اون موقع»مصلحت»چیز دیگه ای رو رقم بزند!!!!شاید!!!
    به وب م سر بزن

  54. یوتاب Says:

    سلام دیوونه جان
    راستش ما همه ناامید شدیم معلوم هم نیست این ره که میرویم به کجاست
    نه اتفاقا معلومه این ره که میرویم به تاکستان است
    حالا اوضاع اقتصادی هم داره روز به روز بدتر و بدتر میشه
    نمیدونم کی و چطوریه قراره اوضاع درست بشه
    امیدوارم همیشه موفق باشی

  55. دختر جاده Says:

    یعنی تو مرد بودی دوس جون و ما خبر نداشتیم؟؟!!!

  56. سیم سیمک Says:

    منظورت رو نفهمیدم ؟!

    چی خیالیه ؟ چی ممکنه راست باشه ؟!

  57. سیم سیمک Says:

    اها آها پستم رو گفتی ؟!

    بار واله راجع به وبلاگ ما نظر میدی نه ؟!

    نه به خدا خیالیه ! دیدم اگه ننویسم همه می خوان بیان نصیحتم کنن !

  58. توهمات يك آميب 45 كروموزومي Says:

    ممنون 🙂

  59. heli Says:

    سلام…شرمند با انگلیسه نوشتم….فنتم فهم ریخته…شما که زیاد تند نمینویسی که بخوای نگران باشی‌….بعضی ها زیادی محافضه کارن….بی‌خیال….راستی‌!چه با نمکه قیافت…

  60. هاD Says:

    قربون آدم چیزفهم

  61. سایه Says:

    دروغ چرا؟
    من که اصلا با سیاست و این حرفا حال نمیکنم
    اگه تونستین حرکتی انجام بدین خبرم کنید شاید کمکی از دستم بر بیاد
    ولی این سایتی که معرفی کردین خیلییییییییییی جالب بود دستش درد نکنه دوستتون

  62. سمیه-روزها Says:

    ممنونم ازت!یک دنیااز کوچولوت چه خبر!زود به زود میبینیش؟خوبه؟

  63. negah Says:

    خوب گفتی

  64. حسین . امیریه Says:

    دوست عزیز با سپاس از پیامت و اما مشکل اصلی ما در فرهنگ ماست و بس

  65. نگار Says:

    سلام
    میخواستم بزارم تو ادامه مطلب اما نشد
    مرسی از پیشنهادتون

  66. نیلوفر Says:

    من شکل خودمو درست کردم. توی وبلاگم هم می زارم تا دوستان ببینند. راستی من هر وقت می رم توی اون سایت که آیکون کنار نظرات رو می زاره ثبت نام کنم هیچوقت یا رمزم رو نمی شناسه و یا اسمم رو. موندم چیکار کنم. اون بار که گیلاس گفته بود کلی تلاش کردم نشد. امروز هم که تو گفتی باز نشد.

  67. ماه مون Says:

    تو کامنتدونی اون نوشته جوابتون در مورد سوالاتون دادم خوندید؟

  68. خانم معلم Says:

    آپم آپم آپم          
    خوشحال میشم تشریف بیارین

  69. زبل خان Says:

    سلام…میگم من عسک درست کردم ولی حالا چه کنم …؟؟/

  70. سی پید Says:

    سلام .
    در مورد اين سوالتون چيزي ندارم بگم جز تاسف . هميشه عادت دارم به جاي اينكه مغرضانه نگاه كنم . جزئي تر ببينم مسئله رو . تو يه اداره ي نسبتاً كوچك رابطه ي بين كارمندا و رئيس چطوره؟ رابطه با ارباب رجوع تازه با وجود اين طرح تكريم و اينا چطوره؟ تا وقتي تو اجتماع هاي كوچيك اين چيزا درست جا نيفتاده و يه مسئول جزء جو زده ميشه، ميشه به مسئولاي ديگه اميدي داشت؟
    اون سايتم خيلي باحال بود . عكسمو ساختم دوستامم تاييد كردن كه شبيهمه.
    در مورد قالبم فكر كنم تا الان متوجه شده باشي از رو نوشته هام كه آأم تنوع طلبيم . باور كن اگه ورد پرس بيشتر از اين قابليت داشت بيشتر قالب عوض ميكردم!

  71. مریم احسان Says:

    سلام.خوبید.من که مرتب به وبلاگتون سر می زنم و کامنت می گذارم.شلید چون کامنت هاتون زیاد می شه فراموش می کنید.اولا» که یه عکس واقعی بگذارید.آدم با کلی شوق و ذوق میره می بینه ……..
    در مورد پست: فکر کنم این که ما در درون کشور خودمون با خودمون مشکل داریم هدف خیلی ها باشه.این جوری افکار ما رو به مسائل بیهوده معطوف می کنن و از مسائل اصلی دور می شیم

  72. نیلوفر Says:

    راستی می گما خودتم خوش قیافه ای هااااااااا :دی

  73. قطره Says:

    این که میگید هر کسی باید از خودش و خونه و خانواده خوش شروع کنه کاملاٌ صحیح هستش . ولی در مورد مسئولین باید بگم که ابن طنابی که داریم زوری بهش چنگ میزنیم از ریشه پوسیده است !!

  74. زبل خان Says:

    هی برام میزنه..sorry …عسکمو نمیذاره….

  75. دختر نارنج و ترنج Says:

    سلام عزیزم
    خوبی؟ آمدم سر زدم که به رسم ادب سلامی خدمتتان عرض کنم و بگم که ارادتمندم.
    همیشه شاد باشی.. منتظر پست جدیدت هستم.

  76. مسعود Says:

    درود بر شما
    به روز شدم
    پاينده باشيد

  77. سیم سیمک Says:

    اون واله که تو نظر قبل نوشته بودم پس و پیش شده ! منظورم اوله بوده !

    عرض به حضورت که اولا سلام . آره مثل اینکه فونتش قاطی کرده . هر کاری کردم درشت نشد که نشد ! بعد چون متن اصلی ریز بود نمی تونستم پی نوشت هاش رو بزرگ بنویسم !
    ذیغ می شد :دی !
    این پست رو شما به بزرگی خودت ببخش !
    دقیقا از کدوم قسمتش خوشت اومده عزیزم ؟!

  78. سیم سیمک Says:

    روی ماه دخترتو ببوس
    موفق باشی
    یاعلی

  79. سیم سیمک Says:

    راستی … این که میگه نظر شما در انتظار تعدیل است یعنی چی ؟!
    تعدیل از عدل میاد ؟! :دی
    هر چی فکر می کنم به هیچ نتیجه ای نمیرسم !
    اولین باره اینطوری گیرکردم :دی !
    یاعلی

  80. سیم سیمک Says:

    سلام
    اوهوم حدس میزدم که واسه این باشه .. اما چون همه جا اگر تاییدیه داشته باشن دیگه برا خودمون هم نشون نمی ده ، مطمئن نبودم که این هم همون باشه !
    آخه یه جاهایی هم هست که نظر تاییدیه نمی خواد اما برای دیدنش باید یه مقدار صبر کرد. می تونست از اونا هم باشه !
    این واژه ی تعدیل گیجم کرده بود …

  81. سیم سیمک Says:

    ما چاکریم داداش !
    وظیفه ست !

    یاعلی

  82. rexaniar Says:

    سلام
    اولا باید بگم حق با تویه..شما که توهین نکردی که بخوای بترسی..منم تا میگم میرحسین همه عهالم و ادم بهم هشدار میدن که مواظب باشم سرم رو از دست ندم
    تا کی میخوایم سکوت کنیم؟؟ بنگلادش هم از ایران میزنه بالا شک نکنید.
    مشکل من احمدی نژاد نیست چون اون مثل یه دلقک میمونه و دستورات از بالا بالاها به اون میرسه
    اگه الان میرحسین هم بود وضع ما همین بود چون تو ایران عملا رئیس جمهور یعنی پشم

پاسخی بگذارید

