پرچم

در زمان های قدیم وقتی بین دو سپاه جنگی درمی گرفت معمولا» چند نفر از بهترین و شجاع ترین افراد رو برای حمل پرچم اون لشکر انتخاب میکردند.چون افراشته و سرپا موندن پرچم نشونه اون بود که هنوز اونا تسلیم نشدن و برای بقیه جنگجوها هم از لحاظ روحیه موضوع خیلی مهمی بحساب می اومد.هر گروه تمام تلاش خودشو بکار میبستند تا حداقل پرچم شون رو تا آخرین لحظه های جنگ برافراشته نگه دارند.

حتی الان هم وقتی یه شخص مهمی که برای کشورش زحمات و فداکاری های زیادی داشته , میمیره , برای ارج گذاشتن بیشتر به اون , روی تابوتش رو با پرچم اون کشور میپوشونند و یا پرچم ها رو نیمه افراشته میکنن.نیروهای نظامی همه ی کشورها هر روز به علامت احترام , روبروی پرچم شون خبردار می ایستند.

همه ی اینا و خیلی چیزای دیگه  , نشون از اهمیت و احترام فوق العاده ای هست که باید مردم هر کشوری نسبت به پرچم شون , که نماد و سمبل اوناست , داشته باشن.

در روز 13 آبان امسال تعدادی خودفروخته , پرچم کشور رو به آتیش کشیدن.مهم نیست اونا عضو کدوم دسته یا گروه سیاسی یا غیر سیاسی بودن ؛ مهم نفس کار اوناست که نشون میده هیچ ارزش و احترامی برای کشور و زادگاه شون قائل نیستند.تازه اگر کشور و زادگاه مشخصی داشته باشن که البته بعید بنظر میرسه که حتی خودشون هم بدونن که خاکشون کجاست و اصل و نسب شون چیه!

پرچم کشور , موضوع مشترکیه که هیچ اختلافی درموردش نیست.یعنی دیگه راجب این یه موضوع نمیشه دچار دودسته گی شد.  هیچ اختلاف نظر و عقیده ای نباید باعث بشه که ما بخوایم به با دست خودمون تیشه به ریشه هامون بزنیم.نمیدونم اگه مردم کشورهای دیگه از این مساله باخبر بشن , چه فکری در مورد ما ایرونی ها میکنن .

فکر نمیکنم کسی باشه که این کار رو تایید کنه.واقعا» اونایی که اینکار رو کردن چی پیش خودشون فکر کردن و میخواستن چه پیامی رو به دیگران برسونن؟هرچی فکر میکنم بیشتر باورم میشه که این جور افراد اصلا» ایرانی نیستند.یعنی اصلا» به هیچ خاک و محل خاصی تعلق ندارند.هیچ اصول و مبادی فکری درستی توی مغز خالی شون نیست و هیچ تعصب و تعلق خاطری نسبت به چیزی ندارن.

تمام حرف این پستم اینه که : ماها ممکنه  با هم اختلاف نظر و عقیده  داشته باشیم , اما در یک چیز مشترکیم ؛ و اون ایرانی بودن و احترام گذاشتن به پرچم مونه که نماد و سمبل کشور پرافتخار و عزیز مون, ایرانه.

عکسش رو اینجا ببینید.

برچسب‌ها: , , ,

95 پاسخ to “پرچم”

  1. x Says:

    فکر کنم اینا اینقدر سر قضایای اخیر عصبی شدن که گیج شدن و قاطی کردن همه چیزو!!!

  2. خانم معلم Says:

    چو ایران نباشد تن من مباد!!
    این جمله فقط یه شعار نیست یه وظیفه ست
    متاسفانه بعضیا خودشونم نمیدونن دارن چیکار میکنن
    ایران چیزی نیست که تصور میکنن….ایران دورا شکوهی داشته که مطمئنم دوباره به اون روزا برمیگرده

  3. تبسم Says:

    🙂

  4. یک دانشجوی پزشکی Says:

    راستش عکس به نظر واقعی نیست با عرض شرمندگی! به نظر این عکس درست شده.غیر طبیعی هست.مثلا پرچم تو هوا چطوری مونده هیچی بهش وصل نیست حتی اگر هم واقعی باشه آتش نگرفته اونهم کنار دو پرچمی که آتیش گرفتند!!عجیبه واقا.ببخشین ولی به نظر من یک خورده به عکس دق کنین متوجه میشین.

  5. یک دانشجوی پزشکی Says:

    واقعا-دقت

  6. تنها Says:

    واقعا براشون متاسفم. هنوز نميدونن پرچم كشور چه معنايي داره اونوقت توقع داريم مردم ما به دموكراسي و آزادي برسن.

  7. مـــژده | جمــع دخــترونه Says:

    راستش خیلی شنیدم که مثلاً یه دختر از سر لجبازی با یه کسی رفته و با دشمن اون طرف عروسی کرده تا لج اون رو در بیاره ! ولی این وسط چی به خودش میرسه ؟

    حالا شده قضیه همین پرچم آتیش زدن ما ! ما هرچند در ظاهر با هم اختلاف داریم اونم تو بعضی مسائل که به نظر من طبیعیه ! ولی هممون از یه خاک و ریشه ایم .

    اگه با هم دعوا داریم چرا خاک و وطن و ملیتمون رو زیر سئوال میبریم؟ 😦
    متاسفم …
    اونهایی که این کار رو انجام دادن ایرانی نبودن ! چون ما همه از یه خاکیم .. اگه با هم مشکل داریم نباید ملیتمون رو زیر سئوال ببریم .

    خوشحالم هنوز افراد روشن فکری مثل شما هستند و این قدر موشکافانه مسائل رو بررسی میکنن … 🙂

  8. دینا Says:

    وقتی حرف دل اینا رو گوش نمیدن! اینها هم مجبورن اعتراضشون اینجوری نشون بدن!! اون موقعی که جوون همین مملکت کتک میخوره پرچم به دادش رسید؟!

  9. نگار Says:

    یعنی میشه یه روزی همه چیز درست بشه؟

  10. هستی شمال Says:

    چه دیوونه های هستند اینا
    واقعا حرصم گرفت وقتی عکسو دیدم
    همه این رفتنا جنگیدنا قیام کردنا خوردنا همه وهمه به خاطر همین پرچمه به خاطر همین کشورمونه مگه غیر از اینکه؟
    مطمین باش کشورای دیگه هم اینو درک میکنند که این کار یه ایرانی اصل نیست البته امیدوارم

  11. داداش محمد Says:

    وطن يعني گذشته حال فردا
    تمام سهم يك ملت ز دنيا
    وطن يعني چه آباد و چه ويران
    وطن يعني همينجا
    يعنـــــــــــــــــــي ايـــــــــــــــــــــــــــــــران
    راستش نميدونم چي بگم
    ولي فكر ميكنم هر انساني آزاد انديشي اين رو درك ميكنه كه آثش زدن پرچم كشور خودت
    يعني ….
    حتي نمي خوام صفحه وبت آلوده اين حرفابشه عزيز
    اين پستت عالي بود
    عالي

  12. میلاد Says:

    سلام …

    کاش بیشتر توضیح میدادی و میگفی از کدوم گروهند…
    13 آبان جنگ بین مخالفان حکومت و پشتیبانان حکومت بود هیچ کدومم با اصل کشور و
    پرچم نه تنها جنگ ندارن بلکه از رو دلسوزی و حب وطنشونه که میجنگن..
    این وسط پرچم ایران رو آتیش زده خدا میدونه…خیلی عجیبه

  13. ماه مون Says:

    به نظر من اینها یه مشت آدم سو استفاده گر هستن که جو می گردشون و هر کاری هم دلشون بخواد می کنن به نظر من آتیش زدن پرچم هیچ کشوری کار شایسته ای نیست

  14. the man who never smile Says:

    این کارهارو میکنن تا باز بتونن بگن که آره
    دیدید این مخالفان دولت چه آدمهایی هستن
    میدونی
    برای اینها خاک هیچ ارزشی نداره
    ارزش فقط اون چرت و پرتایی داره که خودشون میگن
    خاک دیگه براشون بی ارزشه
    بالاخره باید به یه چیزی بند کنن که بتونن خودشونو بالا بکشن
    متاسفم
    واقعا متاسفم
    برای همشون
    و برای هممون که بازیچه دست اینها شدیم
    فعلا
    شادزی

  15. شمع سحر Says:

    واقعا جای تاسف داره):

  16. نویسنده Says:

    منم با این نظر که این عکس یه خورده غیر طبیعی و امکان ساختگی بودنش رو زیاد میبینم،موافقم،صادق باشیم دیگه!!
    اما اگه در اشتباه باشم و این عکس درست باشه که احتمال اون هم وجود داره،میگم،اره اینقد لجشون گرفته بوده که هر پرچمی دستشون اومده رو سوزوندن،مهم براشون پرچم بوده حالا مال چه کشوری مهم نیست،مث اینکه یه عده رو گذاشته باشن و بگن شماها فقط پرچم اتیش بزن.
    ولی خارج از بحث این مساله که این عکس درسته یا نه،هستند کسایی که بویی از وطن نبردند و نمیدونند که این کلمه چه معنی ای میده!!!!!و توی کشور ما هم متاسفانه این دسته از ادم ها کم نیستند و باز هم متاسفانه،اون دسته خودشون رو قیم همه کردن!!!!!!!
    ایشالله که همه چیز درست شه!

  17. سمیرا Says:

    هیچی نمی تونم بگم

  18. رستاخیز سوشیانت Says:

    با درود
    به امید روزی که درفش کاویانی و شیر وخورشید در سرتاسر ایران ازاد بر فراز بامها و بلندیها به احتزار در آید و کودکان این سرزمین با نوایی لالایی ایران ازاد من ایران اباد من به خواب روند و با امید و نشاط و آرزوهای دست یافتنی از خواب برخیزند و برای ابادی این خاک تلاش کنند . فعلا باید تمام تلاشمون رو بکنیم تا اون علامت منحوس داخل پرچم رو به زباله دانی تاریخ بسپاریم البته + حاکمان و مزدوران وابسته اش

    ایا براستی می دانستید واژه پرچم یک واژه مغولی است مانند خیلی از واژه های دیگر مانند خانم و آقا و یا تازی مانند سید و غلام به معنی بچه های که مورد سواستفاده ای جنسی توسط مالکانی که انهارا خریداری می کردند قرار می گرفتند . و واژه شرم آور نکاح که به معنی در اختیار گذاشتن عضو جنسی در اختیار طرف دیگریست .

    نمی دونم این حرفها جه ربطی به موضوع مطرح شده داشت ولی انگار حرف تو حرف شد.

    به امید ایران آباد وآزاد و درفش برافراشته کاویانی

  19. سیمین (امید) Says:

    این موضوع شدیدا اعصابمو بهم ریخت کی می تونه پرچم مقدسو شک نکن کار خودی نیست ایرانی جماعت هر چقدرم سیاه باشه این کارو نمی کنه
    سلام
    پرچم ما تمدن ما
    ما چیزهای مشترک زیادی داریم عشق ایمان غیرت شاید به ظاهر کم شده باشه اما تو وجود تک تک ما هر کس که ایرانی باشه هستش شک نکن
    ایران من ایمان من این شعاریه که در باطن و نا خودآگاه همه بهش معتقدند
    برمیگردم

  20. خانمی Says:

    واقعا برای این افراد متاسفم..این افراد کسانی هستند که میخوان نام ایران و ایرانی رو خراب کنن..براشونم فرق نداره دولت و دولت مردان کیا باشن..اصولا با همه مخالفن..!

  21. مسعود از پارسه Says:

    درود بر شما
    عكس كاملا مشخصه كه ساختگيه يك پرچم ايران به اين عكس اضافه شده
    پاينده ايران

  22. سحر Says:

    انگار در حال آتیش بازی هول کردن پرچما قاطی پاطی شدبه نظرم طرفدارای ا.ن هستن احتمالا یه لحظه خون به مغزشون نرسید..البته عکسش خیلی مشکوکه به نظر نمیاد واقعی باشه! شایدم یه پرچم با یه نماد ملی میخوان!

  23. دختری در مزرعه Says:

    اتفاقا این موضوع رو یکی از دوستان توی وبلاگش نوشته بود..
    درسته که تو ایران خیلی راحت پرچم امریکا و اسرائیل و بقیه جاها رو آتیش میزنن و از روش رد میشن و کلی شعار مرگ بر امریکا میدن.. ولی من چند وقت پیش یه فیلم دیدم که تو افعانستان مردم شعار مرگ بر ایران میدادن و چقد سخت بود برای منه ایرانی دیدن صحنه آتیش زدن پرچم کشورم رو.. خیلی سخت بود..
    مطمئنا برای امریکایی ها هم خیلی سخته وقتی که ما پرچم کشورشون رو آتیش میزنیم!!

  24. زبل خان Says:

    دیگه اینجوریشو ندیده بودیم…

  25. ع.س.ل Says:

    منم با نظر يك دانشجوي پزشكي موافقم اصلا پرچم كه آتيش نگرفته؟؟؟

  26. هاD Says:

    بعضی به علت اینکه باید تو هر چی افراط کنن و حال آدم رو به هم بزنن نمی‌دونن چی کار کن . مثل این افراد که دلشون می‌خواد ساز مخالف بزنن . به هر شکلی که شده . مثل این تف سر بالا .

  27. آتیش پاره Says:

    وقتی داد یمزنن جمهوری ایرانی یعنی مشکلشون اسلام والله وصط پرچمه .
    من خودمم همچین با جمهوری اسلامی موافق نیستم اما هرگز اسم خدای خودم وپزچم ایران عزیزم رو آتیش نمیزنم قبلا هم گفتم توی قرن 21 اینجور اعتراض کردنها به وضعیت جامعه نشونه بی تمدنی وبی سوادی یه آدمه کسی که معنی پرچم هم نمیدونه

  28. آتیش پاره Says:

    غلط املایی هم که داشتم .ببخشید صبح زوده منم عجله دارم

  29. مریم احسان Says:

    سلام .مرسی که بهم سر می زنیدولی شما در مورد نوشته های من اصلا» نذر نمی دید فقط خبر می کنید که آپید
    به آتش کشیدن پرچم رو نشنیده بودم
    اینا واقعا» بی اصل و نصب و خود فروخته هستند
    این جور آدم ها رو باید نابود کرد

  30. سیم سیمک Says:

    سلام
    مطمئنی که این پرچم ایرانه که دارن می سوزوننش ؟ چون انگار شفافیت بیشتری به تصویر داره و به هیچ جا هم بند نیست !

    به هر حال … اگه درست هم باشه … میدونی این دودستگی از کجا اومد ؟ اونجایی که ما حامیان موســــ… رنگ سبز رو به عنوان نماد انتخاب کردیم و بعد طرفداران آقای کــــ… شدند رنگ سفید و آقای ا.ن شدند رنگ قرمز . اعلام کردند که نماد من رنگ قرمز نیست ! پرچم ایرانه !

    این دودستگی اینجا درست شد ! اگه پرچم ایران هم آتیش زده باشند که من البته تایید نمی کنم حرکتشون رو ! چون تمام تلاش ما برای نجات و حفظ ایرانه ، اما اگر این کار رو هم کرده باشن به نظر من هدفشون سوزوندن پرچم کشورشون نبوده… سوزوندن نماد این آقای ا.ن بوده!

    موفق باشی …

  31. سیم سیمک Says:

    منظورم از شفافیت وضوح تصویر نیست.

    ببین مثلا اون پرچم های دیگه که توی دود هستن تحت تاثیر دود کمی تیره شدن اما پرچم ایران شفافیت رنگ هاش رو حفظ کرده و توی دود قرار نگرفته .

    یاعلی

    • دیوونه Says:

      رلست و دروغ این عکس گردن خبرگذاری مهر.اما بنظرم اصل موضوع که همون ارزش و احترام به پرچم کشوره , یه مقدار کمرنگ شده

  32. ییلاق ذهن Says:

    درسته منم با این پرچم جعل شده کشورم موافق نیستم ولی کارشون یه جوری بود دوست نداشتم 😐

  33. عرعری Says:

    زشت بودن این کار کاملا آشکاره. ولی شاید منظور، پرچم جمهوری اسلامی بوده! نه پرچم اصیل و سه رنگ ایران با آرم شیر و شمشیر و خورشیدش. البته فقط شاید.

  34. ییلاق ذهن Says:

    شرمنده یه مقداری زود رسیدین وبلاگ من داشتم لینک دانلود رو اصلاحش میکردم درستش کردم الان:)

  35. دختر دیوونه Says:

    نمیدانیم چه بگوییم واقعا جای تاسف دارد
    ولی واقعا این جریانو نشنیده بودم
    نمیدانیم واقعا حقیقت دارد یا نه که امیدواریم نداشته باشداما
    جای تعجب داره…

  36. رضا Says:

    خوب اساآ اين كارها دليل ديگري داشته است. ديگر مردم از اين گونه كارها سردر مي‌آورند و مي‌فهمند كه كار چه كسي بوده است.
    البته عكس از مهر پاك شد

  37. رستاخیز سوشیانت Says:

    [گل]با درود[گل]
    [گل]امروز جشن تولد من هستش برای تجدید روحیه و عوض شدن جو داغ سیاسی روز کلیک رنج نمایید تا تو شادی های من شریک بشید البته برای کادویی می تونید لینک عکسهای جالب و قشنگ رو برام بزارید . انتظار دیگه ای ندارم سلامتی وحضور سبز شما برای من بزرگترین هدیه است . [گل]
    [گل]به امید آزادی و جشن تولد ایران و تمامی ایرانیان در پاسارگاد و تخت جمشید لحظه شمای می کنم. [گل]
    [گل]برای رسیدن به این آرزو باید تمام تلاشمون رو بکنیم . [گل]
    [گل]کوروش به داشتن چنین نسلی و فرزندانی افتخار می کند . [گل]
    [گل]ما حماسه دیگری در برگی از تاریخ ثبت خواهیم کرد. [گل]
    [گل]بدرود وسبز باشید[گل]

  38. سمیه-روزها Says:

    سلام.خوبم.ممنون از محبتت!در مورد پرچم نمیدونم چرا بعضی از ما یاد گرفتیم وقتی از چیزی ناراحتیم همه چیز رو با هم قاطی میکنیم!

  39. سایه Says:

    کلا علاقه زیادی دارین که مملکتو به چالش بکشینا!!!

  40. نیلوفر Says:

    منم این عکس رو دیدم. جای تاسف داره. بعضی از ما توی زندگی عادی و رفتار با خانوادمون هم همینطوری هستیم. وقتی وارد یه جوی می شیم دیگه کنترل رفتارمونو از دست می دیم. اگه بچه یه خطایی می کنه چنان تنبیهش می کنند که تا آخر عمرش یادش نمیره. اینم از اعتراض به دولت. همه رگ و ریشه و اصالت و رفتار یه ایرانی وطن پرست رو زیر سوال بردن.

  41. آقای رگبار Says:

    من وقتی متنتو خودنم خیلی تعجب کردمو مصر شدم عکس رو ببینم . تو عکس کسی پرچم ایران رو آتیش نکشیده و واقعا فکر نمی کنم کسی در این کشور هنوز جرات داشته باشه که تو جمع این کار رو بکنه .

  42. روشنفكرنما Says:

    من يكي كه هيچ گونه حسي به وطن و اين حرفا ندارم فقط طبق يك جبر جغرافيايي اينجام. اما اين جماعت بسيجي هر غلطي بكنه من باهاش مخالفم و محكومش مي كنم!

    • دیوونه Says:

      بنظرم خیلی اشتباه میکنی.هرکس بلاخره باید به یه جایی تعلق خاطر داشته باشه.مگه بدون وطن هم میشه:?:

  43. ثلج Says:

    جناب دیوونه ، با اجازتون من برای این عکس می خوام یه پست جدید بنویسم. خواستم ببینم ، اجازه اش رو دارم یا نه؟ چون فکر کار از شما بوده. البته مضمونش متفاوت خواهد بود.

  44. سمیرا Says:

    فکر کنم درست شده اگه نشده ایمیلتون رو برام بزارید تا براتون میل کنم

  45. تندیس Says:

    سلام اول از همه اعتقاد دارم که پرچم یک نماده و نباید زیاد به اون دل خوشی نشون داد من به عنوان یک نشانه بهش نگاه میکنم که رنگ و شکلش برام مهم نیست . نشانه ای برای سرزمینی به نام ایران .
    ضمنا من به اصالت این عکس هم شک دارم چون افراد داخل عکس پرچم آمریکا و انگلیس و اسرائیل رو آتش می زنند و اینها مطمئنا هواداران حکومت هستند و بعیده پرچم ایران رو هم به آتش بکشن و اگر درست به حاشیه های پرچم ایران نگاه کنید مشخصه که با فتوشاپ و خیلی ظریف روش کار شده . اگه پرچم روسیه و چین بود میشد گفت یک عده افراطی دست به این کار زده باشن اون هم به خاطر تعلق خاطری که به شیر و خورشید دارن

  46. دریادل Says:

    سلام اومدم من اولین باره همچین محیطی را دیدم نمیدونم میشه تبادل لینک کرد یا نه ولی بازم خبرم کن منتظر حضور سبزت هستم

  47. samira Says:

    سلام
    اوني كه مردم آتيش زدن پرچم ايران نيست پرچم ايران عزيز سالهاي سال نشان شير و خورشيد داشت نه يك عنكبوت بزرگ وسط پرچم. شما هم دست از نصيحت كردن و نگاه عاقل اندر صفي بر داريد به خدا شما هيچ بيشتر نمي فهميد كه فقط مي خواهيد مردم را نصيحت كنيد ملت ايران ديگر نياز به موعظه و موعظه گر ندارد 30 سال است كه شنيده ايم و خيلي خسته ايم.

    • دیوونه Says:

      مگه شما سخنگوی ملت ایران هستی که از طرف اونا حرف میزنی؟؟؟اگه هم خسته ای چاره اش یه بالشت و یه پتو است.یعنی جیش , بوس , لالا

  48. احمد نامي Says:

    سلام كاكاي عزيز
    تا امونجا ما ادونيم پرچم نشانه غرور صلابت يك ملتن وبرخورد با اون مثل ساير نواميس ايي وطنن حالا بعضي چنين برخوردي اكنن دگه بايد جز تاسف شرمندگي چيزي دگه ايني و خودتون دگه تا آخرش بخونين يعني چه!!!

  49. rexaniar Says:

    سلام دوست من
    دلم برات تنگ شده بود
    فعلا فراری هستم و مدرسه نرفتم و اومدم کافی نت
    فردا میرم ستاد اجرایی امر به معروف
    سالم برگشتم خبرت میکنم
    دوستت دارم دوست مجازیه من
    یاعلی

  50. محمد Says:

    تمام مشکل ها از گور همين آدم هاي دو آتيشه بلند ميشه !

    کاملا باهت موافقم

  51. دختر جاده Says:

    متاسفم واقعا و با تندیس عزیز موافقم…
    این کار هر کسی نیست..ی جورایی ساختگیه و واسه خراب کردن مردم…

  52. سهم كوچكي از دنيا- راضيه Says:

    سلام
    كل كشور آتش گرفته ، پرچم كه چيزي نيست!!
    پست خوبي بود

  53. سیم سیمک Says:

    سمیرا نوشته : نگاه عاقل اندر صفي بر داريد …

    همه به من می گن خانوم معلم … غلط املایی زیاد می گیرم… خیلی جاها هم چت می زنم اما جایی که جدی صحبت می کنم سعی می کنم در عین روونی بدونم که چی دارم می گم!

    سمیرا جان ! شما قبل از نظر نوشتنت کاش یه نگاهی به فرهنگ لغات مینداختی تا ببینی صفی هیچ ربطی به این قضایا نداره و به این نگاهی که شما منظورته میگن نگاه عاقل اندر سفیه !

  54. سیم سیمک Says:

    خب حالا در جواب ِ جوابی که شما به من دادی … درسته … من با شما موافقم … و گفتم که کار این عده رو ، اگه حقیقت داشته باشه ، تایید نمی کنم !

    اما آدم ها خیلی جاها دچار لغزش و اشتباه می شن ! چه خوب که ما عامل این لغزش ها نباشیم !

    این حرف کاش به گوش سران ایرانمون برسه …..

  55. سیم سیمک Says:

    حرف اخر …

    ممنون که اومدی و ممنون که نظر دادی …

  56. سمیرا Says:

    به من می خوره از این هنرا داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  57. دختر بندر Says:

    سلام شرمنده یه مدتی خیلی کم لطفی امکه و نمتونست درست سر بزنم و از مطالب خوبتو استفاده بکنم به بزرگواریه خودتو ببخشید و اما در مورد ای مطلب خیلی خوبتو باید بگم واقعا براشو متاسفم ، وسط پرچم اسم الله نوشتن ای افراد چطوری به خودشو اجازه شودا که به ای نام مقدس توهین کنن و آتشش بزنن ……
    واقعا ثابت شوکه که خیلی بی غیرتن…

  58. زبل خان Says:

    وای وبتونو کامل باز نمیکنه..نظردونی هم کشت تا باز شد…

  59. دختر نارنج و ترنج Says:

    سلام دوست خوبم
    مطلبت رو خوندم.. اصلا باورم نمی شد کسی این کار رو بکنه.. پرچم ایران مثل خاکشه. حرمت داره.. ارزشش از خون توی رگ هامون بیشتره. اگه یه احمقی پیدا می شه و از پرچم سوء استفاده می کنه اونم فکرش اینه که ما به این پرچم بی حرمتی نمی کنیم.. خدایا، ببین داریم به کجا می رسیم؟؟؟؟؟

  60. بابالنگدراز پنج فوتی Says:

    با حرات موافقم آفرین بازم مثل همیشه منطقی و بدون تعصب و غرضورزی

  61. default Says:

    واقعا چنین کاری کردن؟
    باورم نمی شه
    من ه بیمارستان دستم بند یود
    واقعا باورم نمی شه
    چرا آخه؟

    ممنون از معرفتت که تنهام نذاشتی

  62. مهتاب Says:

    سلام
    منم فکر میکنم که عکس وافعی نیست!!!
    کاملا با حرفاتون موافقم.بی حرمتی به پرچم کشور بی حرمتی به خودمونه!!!

  63. زندگی سگی Says:

    همیشه تو این راه پیمایی ها چندتا آدم جوگیر بی شعور پیدا میشه
    هربار هم به جور خودشونو نشون میدن
    اینبار با این کار

  64. تی تی Says:

    بعضی اوقات اینقدر ادمها تحت فشار قرار میگیرن که هر کاری میکنن اما در مورد عکس منم فکر نمیکنم واقعی باشه

  65. صدف کدر Says:

    زنده باد ایران . مرگ بر وطن فروش.

  66. الما Says:

    ببخشید بابت تاخیر و غیبت
    به نظرم اون کسی که این کارو میکنه خیلی ادم بیبی تشریف داره
    چرا این کارو کرده نمیدونم شاید دلیل هاش برای خودش بزرگ بوده ولی خوب نباید این کارو می کرد

  67. بهزاد Says:

    مثل همیشه حرفت حرف حساب بود ؛-)

  68. ثلج Says:

    تو دنیای مجازی اولین بار نیست که سوء تفاهم پیش میاد. جناب دیوونه من نگفتم شما دروغ میگین. من همون خبرگزاری مورد نظر رو محکوم کردم. نیازی به مقایسه نبود ، حرف من این بود که خبرگزاری های ما دست به چه کارا که نمی زنن.

  69. ا Says:

    دوست عزيز

    سي سال هست كه دارن توي اين مملكت پرچم آتيش مي زنن شما چرا اين سي سال سكوت كردي؟

    يعني مرگ خوبه ولي واسه همسايه؟

    شما كه يه روي ديوارو خيلي خوب كاه گل كردي ولي اخوي اونورشو يادت رفت.

    • دیوونه Says:

      این سی سال منم دچار همون ناامیدی و سرخوردگی و سرکوبی بودم که شما هم گرفتارش بودی.درضمن من سنی ندارم و دراون زمانی که شما مد نظرته تازه بدنیا اومده بودم یا هنوز سنم اونقدری نبوده که درک درستی از شرایط داشته باشم.درثانی , تا همین چندسال پیش این وسایل ارتباط جمعی و این ارتباط های مجازی هنوز در کشور نبود.اینو لطفا» به اونایی بگید که سن اونا بالای 50-60سال هست.اما کلا» ممنونم از نظرتون.

  70. یوتاب Says:

    سلام دیوونه عزیز
    به نکته خوبی اشاره کردید
    میدونید داشتم به این فکر میکردم که وقتی اقای احمدی نزاد میان و پرچم ایران به عنوان ابزار تبلیغاتیشون در انتخابات انتخاب میکنن باید منتظر همچین عواقبی هم باشیم.
    کسانی که طرفدار اقای احمدی نزاد نبودن تا مدت ها از دیدن پرچم ایران حالشون گرفته می شد.
    این ادمای بی فرهنگ و بی ادبی هم که پرچشم کشور اتیش زدند خیلی احمق بودن.
    راستش ما تا وقتی دست از اتیش زدن پرچم این و اون برنداریم و تا وقتی توی شعارامون مرگ بر این مرگ بر اون داشته باشیم هیچ وقت رنگ تمدن و انسانیت نمیبینیم

  71. ماه مون Says:

    در مورد شعری که تو وبلاگم بود از فروغ نبود فقط همون تیکه ای که ستاره داشت از فروغ بود.
    یکمی دقت 🙂

  72. مِستر افشین Says:

    واقعا متاسفم برای این افرادی که پرچم رژیم ایران را آتش زدند(!) هر چند پرچم واقعی کشور من شیر و خورشید است که به آن عشق میورزم . البته باید این را هم دانست که پرچم یک کشور بازیچه نیست که همواره عوض بشه و با این حال همین پرچم را هم به خاطر سه زنگ سبز و سرخ و سفیدش دوست دارم و برایش ارزش قائلم .

  73. رستاخیز سوشیانت Says:

    [گل]با درود[گل]
    http://greennewsiran.blogspot.com/
    http://parazitsabz.blogspot.com/
    http://srastakhiz.blogspot.com/
    [گل]از اینکه وب های بالا در پیوندهایتان جای بگیرد بسی خوشحال خواهم شد[گل]
    [گل]به امید آزادی و جشن تولد ایران و تمامی ایرانیان در پاسارگاد و تخت جمشید لحظه شماری می کنم. [گل]
    [گل]برای رسیدن به این آرزو باید تمام تلاشمون رو بکنیم . [گل]
    [گل]کوروش به داشتن چنین نسلی و فرزندانی افتخار می کند . [گل]
    [گل]آنقدر خوب وعزیزی که بهنگام وداع حیفم آید که بهنگام وداع تو را دست خدا بسپارم[گل]
    [گل] بدرود و پاینده ایران[گل]

  74. rexaniar Says:

    سلام دوست من.
    ممنون که سر زدی.
    همین الان فونت رو تغییر دادم عذر میخوام
    دوستت دارم البته میدونی که دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
    یاعلی

  75. ماه مون Says:

    خجالت نداره که اخوی 😀

  76. سیم سیمک Says:

    سلام !

    متوجه نشدم … جای چه علامت نگارشی ئی خالیه ؟! من هر جا که لازم باشه از این علایم استفاده میکنم .

    مصرع سوم هم که اشاره کردی ، همه ش دنباله ی هم خونده می شن ! من لازم ندیدم. اگه تو لازم می بینی بیا بگو کجاش باید چی بذارم ، اگه حفق با تو بود درستش می کنم.

    ممنون از نظرت ! فقط کاش می گفتی برداشتت از اون نوشته چی بود ! چه مفهومی رو رسوندم؟

  77. ناخنگير Says:

    ياد يه فيلم انيميشن ديدم كه يه فيلمساز كه زيادم معروف نيست با همين تايپيك ساخته بود
    مي فهمم.

  78. سیم سیمک Says:

    سلام .

    خب میشه اون جمله رو برام نشونه گذاری کنی تا بفهمم کجاش چی کم داره ؟!

    منظورم از اون خط اینه که مخاطبم تاس گرد بازی منه . با این مفهوم اون خط چی کم داره ؟

    ممنون

  79. rohollah Says:

    سلام
    هميشه يه عده‌اي هستند كه از آب گل‌آلود ماهي مي‌گيرند
    اينها كساني بودند كه نه به وطن اعتقاد داشتند و نه به پرچم
    نمي‌دونم پس چي براي اينها مهم هستش…

  80. fares Says:

    سلام دوست من
    این نظر من اصلا بیان کننده ی این نیست که من با اون اشخاص موافقم اما دوست دارم یه حرفای که در این باره هست رو بزنم
    پرچم هویت یک ملته … همه ی ایرانیا این پرچم رو دوست دارن و باید یهش احترام بزارن .. همه ی ما میدونیم که این روزا ملت شعار جمعوری ایرانی میدن نه جمعوری اسلامی
    پرچم ایرانن بعد از انقلاب دچار تغییراتی شد و یبار هم جایی خوندم که ایران تنها کشوری هست که در پرچمش با زبانی غیر از زبان کشورش نوشته شده ( الله اکبر ) (عربی) این نمیتونه برای مردم ایران جالب باشه و یکی از دلایل آتیش کشیدنش هم شاید بزرگ شدن هم مطلب بود و اما به نظر من پیام اصلی این آتش کشیدن این بود که مردم دیگه جمهوری اسلامی رو نمیخواد نه اینکه پرچم کشورشون رو نمیخوان.
    من این موضوع رو اینجوری استدلال کردم و پذیرفتم اما بازم به نظر من کار بسیار اشتباهی هست
    موفق باشید

  81. من Says:

    اگه بعد از خوندن ایــــــــــــــــــــــــــــنهمه نظر وقتی واست مونده باشه!

    خوشحال میشم سری به منم برنی[گل]

  82. نگار Says:

    بدبختی اینه که این امتحانا تموم نمیشه…

  83. خودمم Says:

    حرفت درست / اما در چه صورتی ؟
    در صورتی که حتی پرچم ما هم پرچمی نباشه که مال ما بود ؟ این پرچم آخوندی رو باید جرش داد.
    پرچم ما شیر و خورشیده و شیر و خورشید میمونه .

  84. خودمم Says:

    در ضمن عکسی که گذاشتی ربطی به مطلبی که گفتی نداره
    خوب که دقت کنی میبینی که کنار آتیش زدن اون پرچمها اینو دارن تکون میدن /نه که آتیشش بزنن.

  85. ایران عزیز… ایران عزیز ما…. « من Says:

    […] این مطلب وبلاگ دیوونه عزیز رو ببینید. […]

  86. semtex Says:

    خسته نباشی واقعا با این عکس تابلو و مصنوعی که بچه 7ساله هم به راحتی میفهمه این عکس مال کجا بوده….!!و مفتضحانه دستکاری شده…

پاسخی بگذارید

