تشکر

واقعا» جا داره تشکر کنم از تمام دوستانی که درطی این چند روز گذشته , مدام جویای حالم بودن و ابراز شرمنده گی از اینکه اسباب نگرانی عده ای رو فراهم کردم. حقیقتش اینه که بخاطر برگشتن سردردمیگرنم , کلا» توسط دکتر از خیره شدن به تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر و حتی استفاده از موبایل و یه سری چیزای دیگه منع شدم. به همین دلیل شاید تا مدتی نتونم بنویسم. توی این مدت نوشته های بعضی از دوستان روخوندم اما بخاطر اینکه نمیتونم زیاد پشت کامپیوتر بمونم , نتونستم براشون پیام بذارم. قطعا» فعلا» نمیتونم چیزی بنویسم اما مسلم بدونید نوشته های همه ی شما غزیزان رو میخونم. دلم برای همه حسابی تنگ شده اما چه کنم که این بیماری منو از خیلی چیزا محروم کرده. در آخر جا داره یه بار دیگه از همه دوستان عزیزی که همواره پیگیر و دلواپس سلامتی من بودن قدردانی کنم و بگم که : همه ی  شما رو دوست دارم.

79 پاسخ to “تشکر”

  1. نیلوفر Says:

    سلااااااااااااااام. خوشحالم که همه چیز رو به راهه. دلم خیلی برات تنگیده بود عزیزم. (آیکون بغل و بغض) امیدوارم این میگرن لعنتی دست از سرت برداره و بتونی بازم مثل سابق بیای پیشمون. گل دخترت رو از طرف من مخصوص ببوس. مواظب خودت باش. دوستت دارم.

  2. يك دانشجوي پزشكي Says:

    سلام.انشالله که مشکلی نباشه.سردرد میگرنی تحملش سخته چه برسه به اینکه بخواین کامپیوتر رو هم نگاه کنین.سلامتی تون مهم تر هست.هر چند نبود شما تو دنیای مجازی شدیدا حس می شه ولی بهتر که شدین برگردین به این شکل ما راضی نیستیم سلامتی تون به خطر بیفته.موفق باشین.منتظر نوشته هاتون هستیم.

  3. وارش Says:

    بهت پشنهاد ميدم برو پيش دكتر مجتهد زاد سعي ميكنم برات شماره اش رو بگيرم از همكارم همه همكار هاي منو درمان كرده حدود سه يا چهر نفر رفتن پيشش البته اگر ايران باشي بري پيشش

  4. سعید Says:

    امیدوارم خیلی زود بهتر بشی.

  5. عرعری Says:

    خوشحالیم که هستی. زودتر بیا که جات واقعا خالیه…

  6. ییلاق ذهن Says:

    آرزوی سلامتی داریم 🙂

  7. تبسم Says:

    نگرانت شده بودم ديوونه جان
    اميدوارم بهتر شي

  8. ماه مون Says:

    ای بابا
    امان از این میگرن
    ایشالا به زودی خوب بشید

  9. ساقی Says:

    دروووووووووووووود
    آخییش…خیالم راحت شد…هر روز بهتون سر میزدم ببینم خبری ازتون نشد…امروز کلی ذوق زده شدم که توی لینکدونیم دیدم آپ کردین…بدو اومدم اینجا تا بگم: خوش اومدی! آخی، امیدوارم که زود حالتون خوب بشه و ما رو مهمون نوشته های قشنگتون بکنید.میفهمم وقتی کسی از درد حرف میزنه یعنی چی…به این توجه کردید که «درد» رو از هر طرفی بنویسیم باز هم «درد ِ»…میدونم که قوی هستید و شاخ غول ِ میگرن رو میشکنید و خیلی زود برمیگردید… مواظب خودتون باشید دوست عزیز…

  10. سمیه-روزها Says:

    سردرد میگرنی رو خودم تجربه ش نکردم اما میدونم چقدر سخته!امیدوارم زودتر خوب شید دیوونه عزیز.خیلی خوشحال شدم از آپ کردنتون.
    براتون دعا میکنیم.

  11. Miss o0o0o0om Says:

    ایشالا زودی خوب شین…(:!

  12. زبل بانو Says:

    سلام..منم ووردپرسی شدم..
    خوشحالم که بهترید ونارات که سالم سرحال نیستد..

  13. سمیرا Says:

    خیلی نگرانت بودم ان شا الله زودتر خوب می شی

  14. شادی Says:

    سلام .
    سلامتی شما مهمتر است
    میگرن :امروز تو تلویزیون میگفت افسردگی میگرن را تشدید میکنه .سعی کنید روحیه ی شادی داشته باشید
    امیدوارم خوب بشی.
    شما عزیز ما هستید .

  15. هاD Says:

    چرا خیره نشی ؟ ضعیف بودن چشم یا چیز دیگه ؟

  16. شمع سحر Says:

    خدا رو شکر. ایشالا که هر چه زودتر رو به بهبودی و سلامتی بری.

  17. دختری در مزرعه Says:

    انشاالله که زودی حالت خوب بشه و دوباره برگردی پیشمون :ط

  18. هستی شمال Says:

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    واااااااااااای اصلا نمیدونستم به خاطر مریضی نمیتونی بیای همش فکر میکردم به خاطر همون جریانه فعلا دلخوری ولی خدا شاهده همش به یادت بودم ومنتظر
    امیدوارم زودی خوب بشی منتظر مطالب جالبت هستیم

  19. ساناز Says:

    دیوونه مهربون خیلی نگرانت شده بودم.چندتا ایمیل هم برات فرستادم اما جواب ندادی.به هرصورت دلم برات یه چیکه شده بود.همیشه نوشته هات و خودتو دوست داشتم و دارم و خواهم داشت

  20. ليدي مارمالاد Says:

    سلام.اميدوارم حالتون هر چه زودتر خوب بشه…منتظر پستهاي عاليتون ميمونيم…

  21. X Says:

    شرمنده .من کلاً خیلی نت نمیومدم و متوجه نشدم یه مدتیه نیستین. امیدوارم خیلی زود حالتون خوب شه و زودتر بنویسین….من نوشته هاتونو واقعاً دوس دارم.

  22. زبل خانوم Says:

    هروقت تونستید بیایید ..عکسمو گذاشتم تو سربرگ درباره من..

  23. دختر نارنج و ترنج Says:

    سلام عزیزم
    خیلی ناراحت شدم که سردرد میگرنی داری.. می تونم درک کنم چون قبلا مامانم از این سردردها داشت و خیلی اذیت می شد. هرچند دلم نمیاد اینو بگم اما چون به خاطر سلامت شخص خودته یه مدت دوری کن از کامپیوتر. انشالله که زود زود خوب می شی و برمی گردی بازم مثل سابق فعال و پرانرژی.. اما الان از همه چی مهم تر سلامت خودته. خیلیییییی مواظب خودت باش… خیلی زیاد!

  24. تنها Says:

    سلام. امیدوارم بهتر بشید. منکه انتظاری ندارم بیایید نوشته هام بخونید چون سلامتی شما مهمتره برام.
    تازه نوشته های من قلب درد و هزارتا درد دیگه هم میاره پس به توصیه دکترتون خوب عمل کنید.
    خواهشا از کامپیوتر استفاده نکنید. (آیکون التماس)

  25. سیم سیمک Says:

    سلام دیوونه ی بهتر از صد تا عاقل !

    داشتم کم کم نگرانت می شدم که دیدم تو وب وارش کامنت گذاشتی …

    اومدم ببینم آپ کردی یا نه که این پست رو خوندم …

    امیدوارم زودتر خوب شی . روی ماه ِ دخترت رو ببوس و موراقب خودت و چشمات باش .

    یاعلی

  26. آتیش پاره Says:

    سلام خخدارو شکر که اتفاق بدی براتون نیافتاده امیدورام زودتر خوب وسلامت بشین

  27. مِستر افشین Says:

    خوشحالم از بازگشتت دیوونه جان
    فعلا نمیخواد به خودت سختی بدی و نمیخواد وبلاگها را پیگیری کنی چون سلامتیت مهمتره …

  28. the man who never smile Says:

    سلام
    آقا امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل بشه
    و دوباره نوشته های خوب شما رو بخونیم
    تا اون روز
    فعلا
    شادزی

  29. Miss o0o0o0om Says:

    (:!

  30. آلما Says:

    نمتونید زیاد بخونید
    پس اروم بخونید مواظب خودتون باشید

  31. نویسنده Says:

    سلام دوست جوان
    اوه ه ه!واقعا متاسفم،اما بی نهایت ممنونم که با این حال امدی،امیدوارم که هرچه سریعتر خوب شی،چون از چیزهای خیلی اعتیاد اوری منع شدی[چشمک]

  32. مسعود از پارسه Says:

    درود بر شما
    اميدوارم حالت زود خوب بشه
    توي پست قبليت اشتباهي لينك سايتم رو گذاشته بودم لينك من اينه
    parse1.40sotoon.net
    پاينده باشيد

  33. وارش Says:

    ببین همکارم فعلا مریض نیومده شرکت انفلوآنزا گرفته بمحض اینکه اومد شماره دکتر رو بهت میدم

  34. میلاد Says:

    سلام مهربون…
    این چند وقته واقعا»جای خالیت احساس میشد..
    برات دعا میکنم داداش خوبم …

  35. نگار Says:

    امیدوارم هرچه زودتر خوب بشین

  36. نارنگی نارنجی Says:

    امیدوارم بهبودی حاصل شود…
    و نوشته ها تون فراوان

  37. رستاخیز سوشیانت Says:

    با درود .

    امیدوارم به زودی حالتان خوب شود . من هم یه مدتیست چشمهایم رو به ضعیفی میرود انگار اثرات همین مانیتور و کامپیوتر واینهاست . البته من مانیتور LCD دارم ولی اونم یکم تشعشع داره .
    با پست لینکهای داغ بروزم .

    اگر کلیک رنجه نمودید و سرزدید خوشحال خواهم شد .

    تا دیداری دوباره بدرود .

    ب

  38. نگار Says:

    مرسی که با وجود اینکه نباید با کامپیوتر کار کنین و صد البته وبلاگ های مهم تر از من هستن ، بهم سر زدین [گل]

  39. آتیش پاره Says:

    میشه زحمت بکشین بیاین بگین با کدوم نظرم دقیقا زیاد موافق نیستین برام سوال شده و دوست دارم بدونم ببخشید واقعا که اذیت میکنم

  40. نوشین Says:

    دوست گرامی در وبلاگ سوشیانت لینک کتاب ظهور هوشنگ معین زاده را خواسته بودی
    این کتاب در لیست کتابها در حاشیه وبلاگ من با نام حقایق هست
    به همین آدرس بیا و لینک را دانلود کن موفق باشی نوشین

  41. حسین . امیریه Says:

    دوست عزیز با تشکر از شما حق با شماست و من شرمنده که در مطلبهایم دلیل بی جواب ماندن ها را بیان نمودم امیدوارم عذرم و . . پذیرفته شده باشد.

  42. حامد (تک نوشت) Says:

    سلام. ممنون که تو این شرایط هم به دوستانت سر میزنی. ببخشید که من دیر به دیر میام. نزدیک امتحانات دانشگاهه و سرمان بسی شلوغ است.

  43. حامد (تک نوشت) Says:

    ان شاء الله هر چه سریعتر به سلامتی کامل برسی دوست عزیز…

  44. دختر نارنج و ترنج Says:

    سلام عزیزم
    خوبی؟
    ممنونم از مهری که نسبت به من داری.. انشالله تو هم همیشه سلامت و شاد باشی و توی همه امور زندگیت پیروز. مواظب خودت و سلامتیت باش…

  45. سیم سیمک Says:

    خوشحالم که خوشت اومده …

    منتظر کامنت های دیوونه هستیم که می گه با مطلبی به عنوان «…» به روز هستم !

  46. سیم سیمک Says:

    راستی قالب جدید مبارک.

  47. مريم احسان Says:

    سلام
    نگران شدم گفتم شايد زبونم لال دخترك مامانيتون چيزيش شده
    ايشالا كه همه چيز حل مي شه

  48. زن مستقل Says:

    سلام دوست عزیز
    امیدوارم بزودی زود کسالت برطرف شود
    به آپ تند به تندتان عادت کرده بودم
    با آرزوی سلامت کامل

    خیلی شرمنده شدم با این احوال یاد ما می کنی

  49. نوشین Says:

    دیونه جان ایمیلتو بده تا برات بفرستم

  50. نوشین Says:

    دیونه جان من هرچی لینک کتابو کپی میکنم وقتی میام پیست کنم میبینم پیست ندارم نمیدونم چرا بعضی اوقات من نمیتونم چیزی رو بعد از کپی کردن پیست کنم به هر حال من لینک کتابی را که خواسته بودی در وبلاگم دوباره امتحان کردم درست بود من هروقت بازم بتونم لینکش را میفرستم شما هم هر از چندی دوباره سری بزن شاید دیگر اروز نده
    قربانت نوشین

  51. سهم كوچكي از دنيا- راضيه Says:

    اميدوارم زودتر سردرد تون خوب بشه
    جاي شما خالي است.

  52. تندیس Says:

    سلام امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خودتو بدست بیاری . بهترین راه اینه که یه مدت کمتر به وب سر بزنی چون طی کردن راه آزادی بدون سلامتی ممکن نیست . اول وجود بعد …..

  53. بابالنگدراز پنج فوتی Says:

    سلام.خوش اومدین.دلم برات تنگ شده بود.قالب جدید هم مبارکه:دی

  54. بابالنگدراز پنج فوتی Says:

    مواظب خوشدت باش

  55. مسعود از پارسه Says:

    درود بر شما

    با شب يلدا به روز هستم

    شاد و پيروز باشيد

  56. rexaniar Says:

    کولاک سیاسی با طعم خنده (بزودی)
    انعکاس خبر در آینه ی طنز
    اینوری نیوز:اخبار طرفداران احمدی نژاد
    اونوری نیوز:اخبار طرفداران موسوی
    گلچین اخبار روز از= بی بی سی– فارس نیوز – رادیو فردا – کلمه – تابناک – خبر آنلاین – دویچه له آلمان– العربیه–ایرنا – رجانیوز- پارلمان نیوز
    عکسهای جالب و مطالب طنز و زیبا از سرتاسر اینترنت
    با دوبار بروز رسانی در روز
    new style..…koolaak the next level..…by rexaniar 2010
    …………
    سلام دیوونه ی بی معرفت
    تو که میدونی فصل امتحاناته منه و نمیتونم بیام نت(فعلا) پس چرا لینک منو برداشتی داداش؟؟
    دمت قییییییییز
    یاعلی

    • دیوونه Says:

      دوست خوبم , من لینک کسی رو برنداشتم.شما هروقت بروز بشی لینکت میاد بالا.اتفاقا» اکثر روزا لینکت هست.

  57. ناخنگير Says:

    خوشحاليم خوبيد كه مي اييد

  58. دختر ابی Says:

    سلام
    نبینم درد داشته باشی منتظر می مونیم تا خوب شی خوب به خودت برس
    سردرد واقعا چیز بدیه

  59. داداش محمد Says:

    داداشي نيم ساعت پيش وقتي اسمت رو تو كامنت هام ديدم عينا 32 تا دندونم از فرط شادي نمايان شد
    خوشحالم كه دوباره اومدي
    البته بماند كه اين جريان سر درد هاي ميگرنيت يه خورده حالم رو گرفت!
    ولي خيالم از تو راحته تو به سخت تر از اين مشكل ها غلبه كردي
    با اين اراده اي كه ازت سراغ دارم به لطف خدا همين روزا اين كسالت هم رفع ميشه
    راستي حال فرشته كوچولوت چطوره؟

    خدا سايه باباش رو صد سال ديگه رو سرش نگه داره
    ولي در كل از من ميشنوي نظر اين دكترا رو بيخيال !!
    بيا يه كام از اين مگنا لايت بگير كه معجزه ميكنه به مولا
    خلاصه بدون چه بياي چه نياي اونورا عزيز دل هستي و ميموني

    • دیوونه Says:

      داداشی ما همه جور دربست مخلصیم . ارادت من به شما امکان نداره کم بشه .

  60. تنها Says:

    سلام این چه حرفیه. باور کنید من هیچ انتظاری ندارم درکتون میکنم. شما تلاشتون را کردید و این برام خیلی ارزشمنده. برای من سلامتی و شادی شما دوستان بزرگترین آرزوست. انقدر حرص نخورید بیماریتون خوب میشه. فقط باید بیشتر مراعات کنید.

  61. mahemoon Says:

    سلام
    امیدوارم حالتون بهتر شده باشه…
    راستی اگر اهل فیلم دیدن هستید با دوستان این وبلاگ رو راه اندازی کردیم شما هم ببنید

    http://fillms.persianblog.ir/

  62. سیمین (امید) Says:

    سلام چند وقتی ازتون خبری نبود
    خوشحالم برگشتید
    و اما درباره اون بیت که سوال کردید یعنی سپر بلا شدن به خاطر دفاع کردن…….. از ادامه شعر میشه متوجه شد
    منتظر آپهای جدید شما هم هستیم

  63. یوتاب Says:

    سلام دیوونه عزیز
    واقعا جای بلاگر با فهم و کمالاتی مثل شما تو بلاگستان خالی میمونه اگه نباشید
    امیدوارم زودتر سلامتیتون به دست بیارید و یه دنیا متشکرم که به من سر زدید. ممنونم از لطف و محبت شما
    دعا میکنیم هیچ وقت سر پر از اندیشه تون درد نگیره

  64. خانمی Says:

    امیدوارم میگرنت زود خوب بشه..هر چند منم خیلی نت نمیام دیگه..اما به یادت هستم..!
    شاد باشی..

  65. سیم سیمک Says:

    احوال چشمات ؟!

    • دیوونه Says:

      چشمای من که ارزشی نداره . امیدوارم اونایی که چشمای باارزش دارن همیشه سالم بمونن.

  66. علی.ک Says:

    سلام

  67. دخت بندر Says:

    سلام همشهری شرمنده به خدا عادت امکرده که وقتی وبلاگخو آپ بکنی بهم خبر هادی
    یه چند مدتی هم گیج مزه حسابی ببخشید
    شما هم مشکل مه توهستن هم مه میگرن امهه هم بابام ولی خوب مه زیاد حالم بد نابو به اندازه شما ولی بابام مثل شمان
    امیدوارم هرچه زودتر حالتو خوب بشت
    منتظر مطلب و ی داغت و هستیم
    یا حق …

    • دیوونه Says:

      لطف اتکه سرت زه . امیدوارم زودته هم خوت و هم بابا شما خوب بشیتن. فعلا»چاره ای نی . باید بخو عادت آدیم به ای مرض.

  68. دختر جاده Says:

    دوس جونم امیدوارم هر چه زودتر خوب شی…چون سلامتی تو از همه چی مهمتره..

  69. آهو Says:

    سلام خوین؟ممنون که همیشه بهم سر میزنین!من همه پستهاتون رو میخونم اما از اونجایی که سرعتم از سیزده تا حالا درست نشده نمیتونم وبلاگها رو باز کنم واسه همین ترجیح میدم از گوگل بخونم! با هم به خاطر لطفتون ممنون!

  70. روشنفكرنما Says:

    ارزوي سلامتي براي ديوونه عزيز و دردمند كه هميشه دلش براي مردم و كشورش سوخته. هيچ وقت هم زبونم لال ننويسي باز اسمم وبلاگت در ليست پيشنهادات همه ما خواهد ماند

  71. مهتاب Says:

    سلام
    امیدوارم الان حالتون بهتر باشه!!!
    چند وقتی درگیر امتحاناتم بودم نتونستم بهتون سر بزنم از این بابت معذرت میخوام!
    راستی من متوجه نمیشم که شما کی آپ میکنید چون توی بلاگفا نیستید برای همین ممکنه دیر متوجه بشم.
    موفق باشید.

  72. مسعود از پارسه Says:

    درود بر شما

    با حرفات كاملا موافقم اما اي كاش همه مثل منو تو فكر ميكردن بعضي ها اينقدر منفي هستن كه هرچي اين چيزا رو ميگي باز هم نا اميدانه حرف ميزنن

    با شعر درمان درد به روز هستم

    پاينده باشيد

  73. سعید هومو Says:

    سلام . دوست گرامی قول داده بودم هر زمان بازگشتم شما را خبر کنم ، بعد از مدتها مطلبی از جناب آقای دکتر محمد رضا ابراهیمی منتشر کردم

  74. saeid_phantom Says:

    به خداتوكل كن
    ان شاا… هرچه زودترسلامتيت رو به دست مياري
    درپناه حق

پاسخی بگذارید

