دیوونه ای که عاشق شد

یه جا خوندم که نوشته بود : ( معذورم اگر محال تو , باور نمیکنم).

یه وقتایی حس میکنی نمیشه , دیر رسیدی , راه بن بسته , نباید واردش بشی , شاید اگه اونکار رو انجام بدی همه چیز بهم میریزه ؛ اما از یه طرف یه نیرو و حس قوی داخلت هست که داد میزنه : این عشقه , مگه میتونی بهش پشت کنی؟مگه میتونی جلوش رو بگیری؟

نه نمیشه . ممکن نیست. امکان نداره.محاله به عشق نه بگی. حالا هرکی میخوای باشی باش.هر موقعیت و شرایطی که داری فرقی نمیکنه.جامعه , عرف , قانون ووو اینا هیچکدوم نمیتونن جلودارت بشن.نمیتونن جلوی تورو بگیرن تا اعتراف نکنی که دوستش داری.

پس بذار اعتراف کنم. بذار بگم عاشقتم. بذار بگم که شب و روز دارم اسمت رو نفس میکشم. بذار بگم برات میمیرم . بذار بگم میپرستمت .

بذار اعتراف کنم که غصه خوردن برا تورو دوست دارم . عاشق شدنت رو دوست دارم . دلتنگی هام , بی قراری و بی تابی هام , دل دل کردن هام رو برا شنیدن صدات و حس کردن نفس هات دوست دارم.اصلا» تمام چیزایی که به تو مربوط میشه رو دوست دارم.

بذار اعتراف کنم که هست تو هست منه و نیست تو نیستمه. بذار بگم , بذار جار بزنم : تو تمام منی.

….. من ؛ عزیزم , عمرم , جونم , نفسم , تا بی نهایتم دوستت دارم و عاشقانه میپرستمت.

یادداشت 1 : این شعر مربوط به همین پسته.لطفا حتما» بخونیدش.(اینجا کلیک کنید)

یادداشت 2 : شاید من نتونم این قبیل پستها رو خوب بنویسم. شاید این پست با رویکرد این وبلاگ و پستهای قبلی من کاملا » فرق داشته باشه.شاید خیلی ها تعجب کنن اما یه سوال : مگه دیوونه ها دل ندارن که عاشق بشن؟؟؟

برچسب‌ها: , , ,

104 پاسخ to “دیوونه ای که عاشق شد”

  1. aberbank Says:

    `هر آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند

  2. aberbank Says:

    وبلاگ من : http://aberbank.wordpress.com/ عابر بانک

  3. نیلوفر Says:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عاشق شدی دیوونه جون؟؟؟؟؟؟ به سلامتی. یادته همین چند وقت پیش چقدر سرد می نوشتی؟ حالا ببین. ببین چقدر زندگی قشنگ شده. ببین عاشق شدی؟ دیدی می شه؟ هیچوقت برای عاشق شدن و پیدا کردن یکی که بخوای تا آخرین لحظه کنارش باشی و براش هر سختی رو به جون بخری دیر نیست. واقعا قلبا برات خوشحالم. خدایا ازت ممنونم که به زندگی یکی دیگه از بنده هات زندگی و زیبایی و شکوه و عظمتت رو هدیه دادی.
    سبز و شاد باشید تا همیشه الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    سلام من رو هم به سمیه خانومی گل گلاب برسون

    • دیوونه Says:

      ممنونم نیلوفر جان.چشم سلام شما رو حتما» و بصورت اختصاصی میرسونم بهش.

  4. Marjan Says:

    من تا به حال فكر ميكردم شما خانمى :)) نخند والا، راست ميگم. بعد فكر ميكردم متاهلى، بازم نخند، خيلى وقت نيست كه خواننده اينجا شدم ميدونى كه ::)) الان هم همينجور گيج منگولى دارم اين صفحه رو ميخونم دوزاريم هم نيفتاده، لطفا بازم نخند، خوب خنگم ديگه 🙂

  5. یهدا Says:

    بله !!!!
    اینم خوب یه حرفیه؟!

  6. نوشین Says:

    وبلاگ حقایق فیلتر شده لطفا» یک شماره به آن اضافه کنید و در پیونهایتان اصلاحش کنید

    ببینید اسلام و شیعه و آخوند چه خاکی بر سرا ایرانی ریخته است!!!آیا علی در نتیجه اسلام آوردنش به زنان احترام گذاشته است؟!!
    بروزم

  7. روزها Says:

    خیلی قشنگ نوشتید!احساستون رو خیلی خوب بیان کردید!
    خوش به حال این خانوم.

    • دیوونه Says:

      فکر نکنم زیاد خوشبحالشون باشه اما در هر صورت من که براش میمیرم :smile:

  8. سعید Says:

    چه چیزی قشنگ تر از اینه که عاشقی عشقش رو بلند نجوا کنه؟!

  9. تبسم Says:

    اي جانم:)))
    معلومه كه مي تونن ديوونه ها هم عاشق بشن
    با اين نوشته ت خيلي خوشحال شدم. خوشحالم كه اينقد حالت خوبه و عاشق

  10. يك دانشجوي پزشكي Says:

    نه چه اشکال داره.ایمدوارم زندیگتون همیشه به شادی وخوشی باشه در کنارهم.

    • دیوونه Says:

      کنار همدیگه اش رو زیاد مطمئن نیستم.اما چیزای مهم تری هم هست که میشه بهشون رسید

  11. آتیش پاره Says:

    تا حالا عاشق نشدم ولی مطمئنم اگر روزی عاشق بشم اونقدر عاشق هستم که زنجیر عرف و قانونو پاره کنم و بگم عاشقم
    الهی همیشه عشاق بمونی

  12. وارش Says:

    عاشقی خوبه اما با دل عاشق شو با عقل برو جلو والا شکست میخوری .. امیدورام عشقی باشه که لیاقت عاشقی رو داشته باشه

    • دیوونه Says:

      اگه عقل قاطیش بشه دیگه اسمش عشق نیست که!
      به هر حال ممنونم و امیدوارم من لایق اون باشم

  13. نوشین Says:

    دیونه جان من بخدا از تو دیونه تر شدم آخه چرا هیچ جا نمیشه پیدات کردت

  14. هستی شمال Says:

    کی گفته قشنگ ننوشتی؟مگه میشه کسی از ته دلش برای عشقش بنویسه وقشنگ در نیاد عالی بود
    خوش به حالش که تورو داره خوش به حال تو که اونو داری امیدوارم همیشه همینطور بمونید

  15. تنها Says:

    اتفاقا خیلی خوب و با احساس نوشتید.
    دلتون همیشه گرم عشق باشه.

  16. اعترافات یک قلم Says:

    عاشق شدن حق تو
    شعراش خیلی قشنگ بود

  17. ليدي مارمالاد Says:

    شما مگه متاهل نيستي ؟من عكس دخترتونو ديدم!!!!سميه خانوم همسرتونه آيا؟؟؟؟من كه پاك گيج شدم!!

  18. the man who never smile Says:

    سلام
    امیدوارم همیشه این عشق پابرجا باشه
    موندنی و ستودنی
    کم پیدایی آقا
    منتظریم
    فعلا
    شادزی

  19. ashena Says:

    آدرس :
    http://saat1032.wordpress.com/

  20. شمع سحر Says:

    چه پست جالبو قشنگو متفاوتی. ایشالا همیشه عاشق بمونی.(:

  21. مسعود Says:

    درود

    اون چیزی که در ابتدای پست نوشتی مربوط به یک بیت از حافظ بزرگه که میگه:

    پیر مغان حکایت معقول می کند / معذورم ار محال تو باور نمی کنم

    عشق به زندگی طراوت میده.وقتی عشق و معشوقت هست انگار زندگیت همیشه تو فصل بهاره. حتی دلخوری ها و جر و بحث های عاشقانه هم قشنگه.

    راستی عشق رو چه رنگی می بینی؟

    من عشق رو به سرخی دونه های زیبای انار می بینم.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    • دیوونه Says:

      مسعود جان ممنونم از یادآوری. من عشق رو آبی میبینم! اینو گفتم اونم بدونه.

  22. نیلوفر Says:

    حالا نمی گی چجوری با هم آشنا شدین؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. ساقي Says:

    هم درديم ديوونه جان…چرا وقتي يه دختر ميگه عاشقم يه جوري نيگاش ميكنن انگار خبط و خطا كرده؟! منم عاااااااااشقم…

    • دیوونه Says:

      خوب دیگه ساقی جان , شما که بهتر باید بدونی ریشه ی این خرافات و عقاید عقب مونده از کجاست!!!

  24. ناخنگیر Says:

    تبریک
    عالی ست

  25. سمیرا Says:

    عالی بود

  26. نیستا Says:

    سلام دیوونه
    من خیلی از عاشق شدن می ترسم
    راستش همیشه ترسیدم
    برای همین همیشه سعی می کنم کنترل شده برم جلو
    ولی نمیشه
    می فهمم چی میگی
    ایشالا همیشه عشقت رو داشته باشی

  27. rexaniar Says:

    من چند هفته نبودم بی جنبه باید زرتی عاشق بشی؟؟
    نکن این کارهارو زندگیتو تباه نکن
    بشین سر زندگیت نونت کم بود؟؟ عاشق شدنت چی بود؟؟
    باز چند ماه دیگه یه پست میزاری میگی شکست عشقی داشتم
    نکن برادر
    دلم برا نوشته هات تنگیده بود
    هفته ی دیگه سایت ما راه اندازی میشه
    بابای

  28. با وفای همیشگی Says:

    حاکمیت در سراشیب سقوط
    چون مگس افتاده در تارعنکبوت

    عنکبوتش کیست؟ رفتار خودش
    دست و پا گیرش شده تار خودش

    هارت و پورت اینهمه سردارها
    میفزاید دم به دم بر تارها

    توپ و تانک و ژ- سه و امثال آن
    نیست پاسخگوی این نسل جوان

    با سری پرشور و عزمی بی‌نظیر
    دیکتاتور را میکشند اینها به زیر

    دیکتاتور این بار شخص خاص نیست
    یا فقط آن رهبر نسناس نیست

    هرکه راهت میزند با نام دین
    دیکتاتور او را بدان، او را ببین!

    مؤمنان! گر میروید از راه راست
    جای مذهب، جای دین، قلب شماست

    مذهب خلق خدا از هر رقم
    هست بهر اهل معنی محترم

    دین ولی در حاکمیت جاش نیست
    هر نخود شایسته‌ی هر آش نیست!

    جای مذهب نیست، بی هیچ اختلاف
    در وزارتخارجه، پست – تلگراف!

    کی برای صید، شیلات جنوب
    گیرد از نهج البلاغه درس خوب؟

    کی برای جاده سازی فی‌المثل
    هست توضیح‌المسائل راه‌حل؟

    مذهب و دولت که با هم بوده‌اند
    همدگر را بیخودی آلوده‌اند

    هموطن هشیار شو، بیدار باش
    میرحسین موسوی را یار باش

    راه خود را خوب رفته موسوی
    لیک راهش را تو بیخود میروی!

    با شعار «یاحسین» و «میرحسین»
    بار دیگر میروی پس، تا خمین!

    او در آن محدوده‌ی مانوور خویش
    خوش درخشیده‌ست و نیکو رفته پیش

    بیش از این از او توقع، نابجاست
    سبز او کمرنگ‌تر از سبز ماست!

    میتوانی تعارفش کردن ولی
    بیش از این ای هموطن ول معطلی!

    گر به نام او بکوبی روی طبل
    میرسی با او به آن سی‌سال قبل

    ایده‌آل اوست آن ایام شوم
    تا شود صدراعظم این مرز و بوم

    نیت او هرچه سالم هرچه پاک
    نیستش با ما وجوه اشتراک

    آنکه همسطح است سقف‌اش با کف‌اش
    هموطن! محتاط شو در مصرفش!

    رأی ما روی لج محمود بود
    بین یکتن زان سه‌تا موجود بود!

    سرنوشت ما از اینجا تا ابد
    انتخاب بین بدتر هست و بد؟

    آنکه محبوب خمینی بوده است؛
    زان جنایتکار هم بوسیده دست؛

    دوستدار آن رژیم است و نظام
    در نجاتش نیز دارد التزام.

    در بیانیّه که داده روز پیش
    فاش گفته موضع مخصوص خویش

    او برای وصل کردن آمده
    فرع‌ها را اصل کردن آمده

    آنکه با جمعی جنایت‌پیشه زیست
    چه‌گوارا نیست، گاندی نیز نیست!

    گردگیری از سر و روی نظام
    انقلاب اوست کلاً، والسلام!

    ما ولی آن دوره را رد میکنیم
    بر گذشته راه را سد میکنیم

    سوی آینده نظر داریم و بس
    پس نمی‌بندیم دل بر هیچکس

    ما نمیخواهیم آن ایام را
    آنهمه آدمکشی، اعدام را

    آن چپاول‌ها که شد با نام دین
    کی توان تکرار گردد بعد از این؟

    ما نه دنبال حسینیم و حسن
    طعمه‌ی مذهب نخواهد شد وطن

    پس شعار «مرگ و لعنت بر یزید»
    ای جماعت بهر چه سر میدهید؟

    در نبرد ما شعار دین چرا؟
    عزم راسخ هست پس نفرین چرا؟

    لفظ «لعنت» نیز باشد مذهبی
    سهم فرهنگ امام است و نبی

    لعنت و نفرین خرافاتست و بس
    کس نشد بیچاره از نفرین کس

    (گر که نفرین بود کاری، تاکنون
    رفته بود «آقا» به زیر کامیون!)

    با اراده گر رود ملت به پیش
    جای لعنت میگذارد عزم خویش

    کی پذیرد ملت ما خستگی
    زین سولیداریتی و همبستگی

    هموطن! بهر دمکراسی تلاش!
    با سکولاریسم و لائیسیته باش!

    حاکمیت در سراشیب سقوط
    تا و طین‌ات هادیا، به از سکوت!
    هادی خرسندی (اصغر آقا)

  29. toranjbanoo Says:

    سلام عزیز
    خوبی؟؟
    اتفاقا خیلی هم قشنگ و صمیمی بود.. و هرکسی توی این دنیا باید عاشق بشه اگه که قلبی درون سینه ش باشه. منظورم فقط عاشق یه انسان شدن نیست ها.. شاید حتی عاشق یه گل یا یه پرنده. به هر حال عشق عشقه…
    خوبه که عشق رو تجربه می کنی..
    خوشا به حالت.

  30. داریوش Says:

    درود.
    در تارنگار نوشین ، گوئیا پیرامون شوند (دلیل) نامگذاری و ریشه ی نام های روزها و ماه ها و جشن های ایرانی پرسشی داشتی و می خواستی بدانی. هر آنچه که می خواهی بدانی ، از ریشه یابی یک واژه یا چم شناسی اش (معنی شناسی اش) تا شوند (دلیل) برگذاری جشن ها ، یک سره برایم بنویس ، تا در نوشتاری پرمایه تا آن جا که از دستم بر می آید پاسخت دهم.

  31. روشنفكرنما Says:

    اتفاقا ديوونه ها دل بيشتري دارن ديوونه ها قشنگ تر عاشق ميشن و موقعي كه ميخان راجع به اون بنويسن قشنگ تر مي نويسن مث تو

    • دیوونه Says:

      توي تمام كامنت هاي اين پست , حرف تو بیشتر از بقیه بدلم نشست.نمیدونم چرا اما ممنون. :smile:

  32. rexaniar Says:

    سلام عزیز عاشق
    بابت لوگو ممنون اما لوگوی ما اینه

    اگه دوست داشتی بزار
    1 بهمن سایت ما راه اندازی میشه
    اونجا کولاک میکنیم
    مواظب خودت باش
    عاشق نشی هااااااااااااااااا
    یاعلی

  33. داریوش Says:

    پارسی گوئی و پارسی نویسی و کاربری واژه گان نژاده ی (اصیل) پارسی ، کاری بسا شاینده و باینده از برای میهن سرافرازمان است و این کوچکترین و ناچیزترین است ، از برای میهن همیشه سرافرازم. در ستایش دیوانگی را می توانید از نسک (کتاب) خانه های شهرتان فراهم آورید. چون تازه ، باز هم گوئیا چاپ می شود. نسک خوب و خواندنی ای است ، به ویژه برای شما و من دیوانه!

  34. ساقی Says:

    دیوونه باهات قهرم اصلاً !!!
    چرا اصلاً طرف ولایت ما نمیای؟!!!
    ((گاهی دلم میخواد کودکی کنم!!!))

    • دیوونه Says:

      ساقی جان شرمنده.ببخشید .راستش مدتیه هیچ جا نمیرم.اما امروز حتما میام.

  35. مریم احسان Says:

    سلام اتفاقا» خیلی هم قشنگ نوشتین.نوشته هاتون همیشه قشنک و تکون دهنده هستن
    راستی شما هم با عشق ازدواج کردین؟؟
    ولی دعواها اعصاب مون رو به هم می ریزه و دوری

  36. داریوش Says:

    درود

    فرخش باد و خداوند فرخنده کناد ‎
    عید فرخنده و بهمنجه و بهمن مه را
    فرخی سیستانی

    جشن بهمنگان ، فرخنده و همایون باد . . .

  37. نوشین Says:

    ۱۵ نکته کامپیوتری که اگر ندانید باعث خنده دیگران می‌شوید!
    بروزم

  38. rohollah Says:

    ….دل من اي دل ديوانه من
    كه مي‌رنجي ازين بيگانه‌گي‌ها
    مكن ديگر ز دست غير فرياد
    خدا را بس كن اين ديوانه‌گي ها…

  39. ؟؟؟؟؟؟؟ Says:

    سلام ، عاشقی مبارک و فرخنده باشه ، واقعاً خوشحال شدم ، در ضمن تونستم تمام احساساتی رو که در لحظه نوشتن متن داشتین درک کنم ، و این یعنی که در این مورد هم خوب می نویسین …

    هر چه از دل بر آید ، لاجرم بر دل نشیند …
    راستی از میگرنی که داشتین چه خبر ؟

    بهتر شدین یا نه ؟

    دکتر رفتین ؟

    واقعاً خیلی ناراحت شدم و حالم گرفته شد وقتی فهمیدم …

    به هر حال من توی بیمارستان کار می کنم ، اگه کاری از دست من بر میاد بگین ، خوشحال میشم خدمتی کرده باشم .

    با بهترین آرزوها برای دیوونه عاشق

    امضاء : رهگذر کوچه های بارانی

  40. مسعود از پارسه Says:

    درود بر شما

    عاشق باش چون زندگي بدون عشق معنايي ندارد.

    با دو برنامه از استاد فاضلي و توهين موسوي به فرهنگ ايران به روز هستم

  41. ثلج Says:

    تا اونجایی که یادم میاد متاهل بودی.
    حالا تاهل و عاشقی دوباره؟
    امیدوارم بتونی فراموشش کنی. چون عشق چه مجرد باشی و چه متاهل ، واقعا نابودگر هست. ولی یه نابودگر شیرین.

    • دیوونه Says:

      بابا چرا اینقدر بد برداشت میکنید.بخدا من بچه ی خوبی ام. اما یه چیزایی هست که شما درست درجریان نیستید و شاید بزودی قبل از رفتنم , توی آخرین پست وبلاگم بنویسم.

  42. حامد اویسی Says:

    Happy Second Wedding…!

  43. با وفای همیشگی Says:

    با درود

    دوست عزیز وفرهیخته چرا ما ایرانیها خود سانسور شده ایم چرا از بیان واقعیت ها ترس داریم . چرا از انتقاد سازنده ونقد هر شخصیت و یا تاریخی می ترسیم . من هم خود به ایرانی بودنم افتخار می کنم من نشان فروهر به گردن دارم و افتخارم به فردوسی حافظ داریوش بابک زرتشت و هزار سرباز و مبارز ازاده و وطن پرستی بوده است که برای آزادی وسرفرازی این خاک از جان خود گذشته اند به مادرانی افتخار می کنم که همانند یک سردار شجاع شیر زنانه در مقابل هجوم دشمن وبیگانگان از اسکندر تا عرب و مغول واینک شیخ های دجال دلاورانه ایستاده اند .
    خواهشمندم به این چرا ها پاسخ دهید:

    انسان و این دنیای فانی وزود گذر با پرسش ها و چرا هاست که به تکامل می رسد و هر چرایی ما را به سوی پیشرفت آزادی و آبادی نزدیکتر میکند . چرا نباید یک دوره از تاریخ معاصرمان که مربوط به ما ایرانیهاست ونقش مهمی در بدبختی و وضعیت فعلی ما ایرانیها بستگی دارد نباید حرف زد .
    1-چرا : نباید درباره حکومت های دیکتاتوری حرف زد و مرام ومسلک آنها را به چالش کشید و شخصیت های مهم آن را به نقد وزیر سوال برد .

    2- چرا : شماهایی که دم از آزادی بیان و دموکراسی می زنید وقتی تابوهایی که در ذهنتان چه خود و یا دیگران برایتان ساخته است را نمی خواهیم بشکنیم . آیا این عین بت پرستی وشخصیت پرستی نیست . البته شخصیت هایی که هیچ نقطه روشنی در کارنامه سیاهشان دیده نمی شود .

    3- چرا نباید درباره کشتار مزدکیان بدستور انوشیروان دادگر که به روایتی حاضر به خراب کردن خانه یک پیرزن در کنار قصرش نبود به یکباره 100 هزار انسان ایرانی و ازاده خواهی که به خاطر ظلم وجور حکومت آن زمان در فقر و بدبختی زندگی می کردند و خواستار بر قراری عدالت در جامعه بودند به سر در خاک زنده به گور کرد و بزرگترین جنایت علیه بشریت در تاریخ ایران را بدست خود ایرانیان رغم زد و اعراب جلاد و وحشی هیچ دخالتی در آن نداشتند .

    4- چرا نباید درباره دیکتاتوری لب به سخن گشود چه دیکتاوری موبدان زرتشتی که دگر اندیشانی همانند مانی فیلسوف و دانشمند آن زمان را به طرز فجیعی با فتوای ارتداد موبد موبدان که معروف به آذرباد مهراسپندان که به مهربانی و نیکی در تاریخ از او یاد می شود به قتل رسید .

    5- چرا نباید درباره دیکتاوری رضا خان یک بی سواد واسطبل دار انگلیسها که با چماق و باتوم حجاب از سر زنها برداشت وبا کارهایی که کرد با خمینی دجال هیچ فرقی نداشت .
    اگر رضا خان راه آهن سراسری کشید در مقابل هزاران مخالف خود را سرکوب و زندانی کرد روزنامه ها را بست کتاب ها را توقیف کرد . در مقابل اندک کارهایی که شما به عنوان افتخار از آن یاد می کنید در نهایت کشور را در کمال بی غیرتی و سادگی ترک کرد وسرنوشتش را بدست جوان عیاش و بی تجربه ای به نام محمد رضا سپرد و اوهم چون فرزند خلف همان بی پدر بود بعد از 37 سال چاپیدن و عیاشی به یکباره صدای انقلاب مردم را شنید و اوهم جای خود را به مهره های بعدی استعمار یعنی آخوند های دجال سپرد.

    6- چرا ما ایرانیها از بیان حقایق ترس و وحشت داریم . به روایتی گذشته چراغ راه آینده است و برای رسیدن به ازادی و دموکراسی باید به آگاهی رسید و گام بعدی برای رسیدن به آزادی اتحاد به معنای واقعی کلمه است .

    دوستانی مانند مسعود و مسعود ها با دین ستیزی و منجمد شدن در یکدوره از تاریخ راه هرگونه چرا و پرشی را به ذهن خود بسته اند و دم از دموکراسی و آزادی بیان می زنند ولی تحمل یک نقد سازنده را ندارند وافتخارشان یک مزدور بی سواد آلت دست بیگانه است . واقعا من در این لحظه عرق شرم سرتاسر بدنم را فرا می گید که چه بروز ایران و ایرانی آمده است که این همه افتخار و تاریخ با شکوه را گذاشته و چسبیده به یک دوره دیکتاتوری سیاه .
    من نمی گویم برو کتاب فلان روشنفکر و دکتتتتررر قلابی فلان دانشگاه را بخون . بشین پای صحبت پدر بزرگ و مادر بزرگهایی که خود تاریخ را به چشم دیده اند و با گوشت و پوست خود لمس کرده اند و بدون وابستگی به شخص یا حزبی فقط و فقط حقایق را بیان می کنند .
    نمونه اش را در این وبلاگ می توانی ببینی :
    http://www.4shared.com/file/199017507/7151acea/Korosh_2.html

    http://www.4shared.com/file/199047829/64e7ff4c/Korosh1-1.html

    http://madar-bozorg.blogspot.com

    http://ganjoor.net

    فکر کنم دارم زیاده روی میکنم سخن کوتاه کنم و از منبری خود شما دوست گرامی به رفتن بالای آن دعوت کردی پایین بیایم .
    من بهترین دوران جوانی و زندگی خود را به دین ستیزی و اثبات چیزهای کردم که نتیجه ای جز تلخ کامی فاصله افتادن بین دوستان وخانواده و انزوا چیزی نداشت . به جای صلح دوستی کینه ونفرت در دلم موج زد و خشم وانتقام جای افکار خلاقانه وخرد ورزانه گرفت . اما خوشحالم که زود به اشتباه خود پی بردم و با کمال شجاعت در همه جا وپیش همه کس اعتراف می کنم که اشتباه کردم برای هزارمین بار می گویم من به عنوان یک انسان و دوما یک ایرانی اشتباه کردم . این جمله ایست که ما ایرانیها از بیان آن وحشت داریم نمی دانم چرا !!!
    هموطن وای انسان فرهیخته و ای ایرانی عاشق وطن بیا برای همیشه یک بار چشمها را شست و جور دیگر باید دید.

    بیا برای یکبار هم که شده بدون توجه به زبان وقومیت ومذهب و عقیده ات ایرانی باش و با پراکند تخم دوستیو اتحاد وهمبستگی از تفرقه وحزب بازی و جناح بندی دست دست همدیگر برای ازادی ایران تلاش کنیم . ازادی با ادعا وحرف و شعار بدست نمیاد. بیگانگان و دشمنان پلید واهریمنی این خاک پاک اهورایی با تفکر در نقاط ضعف ما ایرانیها و با هدفی کاملا رذیلانه واستعمارانه با اهرم استبداد سالهاست که بر ما حکومت کرده اند و ثروت های بی شمار ما را به تاراج و یغما برده اند .
    7- چرا چون یهودی گفته است من یهودیم مسیحی ساز خود را زده است مسلمان برای حسین سینه چاک داده است زرتشتی قلب خود را به آتش کشیده است و بی دین خود را به کناری کشیده است . امیدوارم در فردای آزادی ایران عقاید دینی و مذهبی جایی در حکومت وزندگی اجتماعی ما جایی نداشته باشد . بلکه معبد و نیایشگاه های انسانهای مذهبی قلب هایشان باشد وتفتیش عقاید و یا دین ستیزی هر دو به عنوان جرم تلقی شود و هیچ کس نتواند کسی را به خاطر داشتن مذهب و یا عقیده ای مورد توهین وتمسخر قرار دهد و یا خواستار جستجو و تفتیش عقاید کسی باشد .

    امیدوارم در فردای آزاد ایران رسانه هایی باشند که تمام شخصیت های سیاسی اجتماعی و دولت های مربوطه را به چلش بکشند وهمیشه این مردم باشند که با پرسیدن هزاران چرا از عملکرد و سیاست های سیاستمداران جامعه را به سوی آزادی و پیشرفت وتوسعه و انسانیت سوق دهند و یک ایرانی به جرم یک اندیشه و یا یک خواسته در کنج زندانها نپوسد یم مسلمان و یا یک بهایی و یا زرتشتی اقلیت خوانده نشود .

    همه اینها با پرسشها و نقد کردن تاریخ گذشته حال و آینده محقق می شود و این چرا ها بذر وتخم آزادی بیان در جامعه ای سکولار و ازاد خواهد بود وما ایرانیها مسئول کاشت وداشت و برداشت این خواسته قلبی و همیشگی و به قولی جز آرزوهای دست نیافتنی ما ایرانیهاست .

    جامعه ای رنگارنگ با هزاران افکار جور واجور وعقاید مختلف اما پر از مهر صفا صلح ودوستی و عشق به وطن وانسانها .

    پیشنهاد می کنم به این لینک ها بروی وسخنان دکتر ندو شنی را درباره کوروش بشنوی یک حرکت انقلابی که تا به حال از زبان کمتر کسی و ایرانی من شنیده ام .

    من رو به خاطر این متن طولانی و عذاب آور ببخش و خود را برای به چالش کشیده شدن و زیر سوال رفتن آماده کن و همین طور من خود را آماده کرده ام .
    همین فرهنگ گفتگو و برقرای یک ارتباط سالم و در چهار چوب ادب و دوستی نکته ایست که ما ایرانیها همیشه از کنار آن به سادگی گذشته ایم و همین غده های چرکین و جامعه ویران کن نسل به نسل به ما ارث رسیده است .

    به امید آزادی ایران به امید آزادی بیان به امید فرهنگ دوستی به جای دین ستیزی و دشمنی

    آنقدر خوب و عزیزی که بهنگام وداع حیفم اید که تورا دست خدا بسپارم

    شاد و خرم زی در پناه یزدان پاک

    • دیوونه Says:

      بنظرم یه سوء تفاهم پیش اومده که باید رفع بشه. شاید محیط وبلاگ که از هر طیف و مسلکی مطالب رو میخون جای خوبی برای باز کردن این بحث نباشه چون این بحث اول مستلزم دور بودن از تعصبات خشک و سخت اعتقادی و فکری است.پس اجازه بدید جواب شما رو به آدرس ایمیل تون ارسال کنم.اما ممنونم از توجه شما .فقط بذارید یه چیزی رو بگم که شما که منو متهم به تابوسازی در ذهنم کردی در مورد پنجم نوشته هاتون یکی از شخصیت های تاریخی رو بشدت و بدون درنظر گرفتن خدماتش زیر سوال بردی . اگر آزادی بیان خوبه , پس بهترش اینه که از دیگران با نامهای ناشایست یاد نکنیم.من سلطنت طلب یا تایید کننده خاندان پهلوی نیستم اما برای هر سنجشی شاید بهتر باشه هم کارهای خوب و هم بد رو باهم سنجید .و یه چیز دیگه که نباید خردگرایی رو با دین ستیزی اشتباه گرفت.

  44. سی پید Says:

    وای من فکر میکردم نمینویسی دیگه!
    عشق چیز قشنگیه و میارزه به تمام سختیای راهش . انقدر که گاهی یه لحظه دیر جنبیدن باعث میشه تا آخر عمر پشیمون باشیم .

  45. نوشین Says:

    دوست گرامی وبلاگ من مرتب فیلتر میشه لطفا» آدرس را ویرایش کنید

  46. نیستا Says:

    سلام دیوونه
    امیدوارم همیشه بتونیم به خودمون مسلط باشیم و خوب باشیم
    هم برای خودمون
    هم برای دیگران

    مرسی دوست خوب مهربون گلم

  47. ماه مون Says:

    🙂

  48. alma Says:

    سلام مگه دیونه ها دل ندارند من خودم وقتی عاشق میشم تازه عاقل میشم

  49. با وفای همیشگی Says:

    با درود بر شما دوست فرهیخته

    شما را به یک بحث در باره چرا هایی که باید پاسخ داد بروزم با افکار سازنده و راه گشای خود دیگران را نیز در اندیشه های خود سهیم نمایید و فرهنگ گفتگو و ازادی بیان را در یک محیط سالم و بدور از حب و بغض و دموکراسی را به معنای واقعی کلمه تمرین کنیم .

    برای رسیدن به آزادی با ید اگاهی داشت و برا داشتن آگاهی باید گفتگو کرد و افکار پوسیده و منجمد را به دور انداخت و دوباره متولد شد .

    منتظر حظور پر مهر و دید گاه های سازنده شما هستم .

    در پناه خرد و خداوندگار ایران

    بدرود و پاینده ایران

  50. ساقي Says:

    درود
    واقعا از ابراز لطفت نسبت به خودم شرمسار و مسرورم…
    اميدورام واقعاً شايسته ي تعريفهايي كه ازم كردي باشم…
    مرسي دوست خوبم…

    • دیوونه Says:

      ساقی خانوم من از کسی تعریف نمیکنم.من فقط حقیقتی رو که بذهنم میاد میگم.بازم ممنونم از اینکه همیشه اینجا رو میخونی.

  51. عرعری Says:

    این پستت رو همونروز خوندم، کامنت هم فک کنم گذاشتم، دقیقا جمله زیر بود. احتمالا ثبت نشده!

    مگه چیه؟ وقتی خرا عاشق میشن، خب دیوونه ها هم میتونن عاشق بشن! اونا هم دل دارن دیگه.

  52. زبل خانوم Says:

    اینجا میشه نظر خصوصی گذاشت؟؟

    • دیوونه Says:

      زبل خان , اینجا تا من نظرات رو تایید نکنم دیگران نمیتونن ببینن.توکه الان وردپرسی و باید بدونی که.

  53. Miss o0o0o0om Says:

    سلام……
    من می دونم عشق خیلی چیزه قشنگیه … در همین حد می دونم راستش تجربه نکردم…..!
    اوووووم موفق باشی و سرحال….
    دیوونه جان وبلاگتونو می خونم….. یه خورده ریز می نویسی… ولی همیشه می خونمت…..

  54. حسین. امیریه Says:

    دوست عزیز عشق نه قانون دارد و نه قانون میشناسد میتواند عاقلی را دیوانه و یا دیوانه ایی را عاقل کند.
    علت عشق ز علتها جداست عشق , اسطرلاب اسرار خداست
    عاشقی گر زین سرو گر زان سر است عاقبت مارا بدان سر رهبرست
    هرچه گویم عشق را شرح و بیان چون به عشق ایم خجل باشم از ان
    گرچه تفسیر زبان روشن گر است لیک , عشق بی زبان روشن تر است
    چون قلم اندر نوشتن می شتافت چون به عشق امد قلم برخود شکافت

  55. bobo Says:

    khob divoone jan ham ashegh shod khodaro shokr….bashad ke roozii resad anan ke tame eshgh ro nacheshide and niz becheshand
    divoone ha del daran etefaghan deleshoon ham az baghieye adamaye be estelah aghel va salem ham pak tare va oona bishtar mostahaghe eshghe nAban

  56. داریوش Says:

    من امشب باز ناپرهیزی کرده و به روز را کردم ! امان از دست این به روز که پی در پی می کنیم اش!!

  57. rexaniar Says:

    دستورتون انجام شد قربان

  58. rexaniar Says:

    تا زمانی که امثال شما هستن ما جسارت نمیکنیم دست به قلم شیم
    ترجیح میدیم بخونیم
    خراببببببببتییییییییییییییییییییم
    یاعلی

    • دیوونه Says:

      شرمنده نکن آق رضا.نوکرتم به مولا , آقایی شما و ما داریم درس پس میدیم :oops:

  59. x Says:

    اتفاقاً دیوونه ها بیشتر و بهتر عاشق میشن…عشقشونم عمیق تر و پاک تره…

    • دیوونه Says:

      چشم ما روشن.نمیخوای بلاخره بنویسی؟چندبار اومدم وبت خصوصی گذاشتم.اون برنامه هم انجام نشد که بیام پستش رو برات آپ کنم

  60. ساقی Says:

    دروووووود
    به روزم رفیق با «بیچاره مردها»!

  61. نوشین Says:

    راهکارهای مبارزه با کنترل ایمیل که رژيم ادعا میکند:
    بروزم

  62. نوشین Says:

    این وبلاگم هم دیروز تا حالا فیلتر بوده لطفا» لینکش را در پیوندهایتان اصلاح کنید

  63. دافی نگار Says:

    مرسی….

  64. مسعود Says:

    درود دوست من

    .بلاگ من برای پنجمین بار فیلتر شده.

    اگر احیانا خواستی نوشته های کم ارزش منو بخونی به شماره موجود در آدرس وبلاگ یکی اضافه کن.

    پیروز باشی. پاینده ایران

  65. داریوش Says:

    به روز را باز کردم! شرمسار هم نیستم!

  66. نوشین Says:

    عشق هرگز نمی میرد ( آیکون یه مرد و زن عاشق درآغوش هم)

  67. نارنگی نارنجی Says:

    هر چی دنبال کامنتم گشتم نبود
    دوباره می گم
    : فقط دیوونه ها هستند که عاشق می شوند
    :دی

  68. پرستو Says:

    سلام من با خوندن این پست یاد یه خاطره افتادم یه دیونه به تمام معنا عاشق شد ولی بهتر هر چی عاقله پای عشقش موند تا مرد . چرا دیونه ها نمی تونن عاشق بشن؟ این بیهوده ترین سوالیه که میشنوم.من ثابت قدم تر از دیونه ای که گفتم توی عشقش ندیدم.

  69. داریوش Says:

    نیازی نیست ، از آفرینشی آن چنان ، فرجام را بیانگاری و بپنداری! چشم باز کن و دور و برت را بنگر . . .

  70. آهو Says:

    سلام دوست عزیزم خوبی؟میبینم که یه عالمه دیر کردم!!!!عجب پستی بود خوبه من عاشق شدم وگرنه ….اما حس خیلی خوبیه یعنی از بهترین حس های دنیا همین عشقشه!

  71. نوشین Says:

    دو پیام را در زیر بخوانید:

    این پیام را برای همه ایرانیان بفرستید شاید کمی به خود ایند , و اینقدر به این عربهای از خدا بی خبر باج ندهند /

    فراخوان (پتیشن) برای حداقل خواسته ها
    ( بازهم خلیج فارس) – امضا کنید
    بروزم
    نام این وبلاگ من را به بیداری تغییر بده ممنون از لطفت

  72. یهدا Says:

    من اصلا آزادی نمی خوام!!
    دیوونه جان به روزم

  73. تندیس Says:

    سلام
    ممنونم که همیشه به من سر میزنی . امیدوارم دوباره مثل قدیما اکتیو بشی .
    در رابطه با کم نوشتن باید بگم شما اگه پیشنهادی داری بگو ما بنویسیم تمام دغدغه های من جزو خطوط قرمز محسوب میشه تا میام بنویسم میبینم راه نداره . الانم که اوضاع قمر در عقربه. دوستان هم که به دنبال محارب و معاند میگردن میترسم جوون مرگم کنن 😀
    این روزها بیشتر مطالعه میکنم ، فکر میکنم و دیگر هیچ .
    موفق باشی

  74. نوشین Says:

    استدعا می‏کنم هر ایرانی را که می‏شناسید،برایش ارسال نمایید- خلیج فارس
    کمبود امضا را جبران کنید
    بروزم

  75. داداش محمد Says:

    چقدر شيرين در مورد عشق مينويسي
    راستش واقعا سورپرايز شدم{آيكون تعجب}
    پسر تو انقدر قشنگ ميتوني از احساست بنويسي و تا حالا ساكت بودي
    101
    اين شماره رو هميشه به ياد ميسپرم…
    اولين نظر براي اولين پست عاشقونه ي داداش خوبم
    {آيكون چشم پر از اشك شوق}

    • دیوونه Says:

      داداش محمد اصلا» نمیدونم چی باید در برابر محبتت بهت بگم.فقط میگم ممنونم ازت که همیشه با نظرات حمایتم میکنی.

  76. هاD Says:

    ای روزگار

  77. نازی Says:

    http://www.neginoamir.mihanblog.com/post/archive/1388/11

    ببخشید ها
    من فضولی بلد نیستم
    اما یه سری به اینجا بزن

پاسخی بگذارید

