عشق یا هدفی بالاتر

یه وقتایی توی روزنامه میخونیم که یه نفر بخاطر اینکه کسی که دوستش داشته رفته با یکی دیگه , اونو کشته . یعنی از عشق و علاقه زیاد نتونسته ببینه کسی که دوستش داره با یکی دیگه باشه.

یه وقتایی مجبور بخاطر اینکه به کسی که دوستش داری , آسیب نرسونی , یه جورایی اونو از خودت دور کنی.حالا به روش های مختلف ؛ یعنی یا بهش دورغ بگی یا کاری کنی که اون دوست نداره ؛ بلاخره یه کاری کنی اون ازت بدش بیاد و ازت دور بشه.

تو پیش خودت داری این کار رو بخاطر این انجام میدی که طرفی که دوستش داری و حاضری براش بمیری , آسیبی بهش نرسه یا با تو اذیت نشه اما اون طرف چون اینو نمیدونه و قرار هم نیست که بدونه از تو بدش میاد و شاید هم متنفر بشه.اما تو مجبوری تحمل کنی و دم نزنی ؛ چون اون طرفو خیلی خیلی دوست داری.

اینا یعنی اگه عاشقی یا ادعا میکنی عاشق کسی هستی , باید بتونی اگه پاش افتاد بخاطر عشق و علاقه ات پا روی خودت و خواسته هات بذاری.حالا این علاقه و عشق ترجیحا نباید به یک انسان باشه.یه وقتایی برای رسیدن و نیل به یه آرمان یا یه آرزو باید از خیلی چیزها گذشت.

کلا» هیچی مجانی و مفتی بدست نمیاد.هر چیزی بهایی داره که باید برای رسیدن بهش تلاش کرد و یا حتی از خود گذشت.حالا ممکنه خیلی وقتا هم این ازخودگذشتی برای خود اون طرف سود و بهره ای نداشته باشه اما اثرات اون در آینده و برای آیندگان باشه.

آره , اینم یه نوع عشقه . اینکه برای رسیدن به یه چیزی از خودت بگذری . همه چیزت رو بگیری کف دستت و خالصانه از خیلی چیزا بگذری تا به نقطه ی اوج که توی ذهنت برا خودت ترسیم کردی برسی.

خیلی وقته ما ایرونی ها اینو فراموش کردیم.اینکه باید برای بدست آوردن و رسیدن به هرچیزی که میخوایم تلاش کنیم و حتی یه وقتایی هم تاوان سنگینی براش بدیم.اما فکر نمیکنید ارزشش رو داره.حتی اگه موفق نشی پیش خودت خیالت راحته که لااقل تلاش خودتو کردی و همه جوره مایه گذاشتی.اما آیا با نشستن سر جای خودمون و آرزو کردن میتونیم به چیزی برسیم؟

آخه چرا برداشت ما از عشق فقط این شده که باید یه جنس مخالف رو دوست داشته باشیم؟

پس تمرین کنیم . تمرین کنیم که یه وقتایی باید از خود برای رسیدن به یه هدف بالاتر گذشت.

یادداشت1: خودمم نفهمیدم چطوری اینا رو بهم ربط دادم , پس شما هم تعجب نکنید و نپرسید.

یادداشت2:کامنتدونی قالب جدید در اول هر پست (سمت چپ عنوان  پست) میباشد.(با پوزش از این توصیح شاید بی مورد و تکراری)

برچسب‌ها: , , , , , ,

110 پاسخ to “عشق یا هدفی بالاتر”

  1. فاطمه Says:

    اينجاشو خيلي خوشم اومد»ه وقتایی باید از خود برای رسیدن به یه هدف بالاتر گذشت.» نميدونم اين قدرتو دارم يانه …..سخته خيلي سخته

  2. alma Says:

    میدونی دوست داشتن خوبه
    اینکه میخای کسی اسیب نبینه خوبه
    ولی این معشوقه چیکار کنه معشوقه خودش هدف والاتری داره میخاد به چیزی که دوست داره برسه

  3. کاکا جنوبی Says:

    مرحله از خود گذشتن خودش یه اوج گرفتنه .کسی که به این مرحله میرسه دیگه کامل کامله .

    • دیوونه Says:

      شاسد اگه عشق رو بتونیم برا خودمون معنی کنیم اونوقت راحت به اوج برسیم

  4. PEDIX Says:

    از گذشتنی ها باید گذشت …

  5. سعید Says:

    خب تا حداقل یه بار عاشق نشده باشی، نمیتونی ارزش عشق رو بفهمی و یا حتی درکش کنی. شاید دلیلش اینه که ما با این جور عشق بیگانه ایم هرگز و به هیچ شکلی تجربش نکردیم. برای همین نمیشناسیمش و حتی گاهی وقتا براش ارزشی هم قائل نمیشیم.

    • دیوونه Says:

      بنظرم هرکسی یه جورایی بلاخره عشق رو تجربه کرده.عشق به والدین, عشق به آب و خاک ووو. مهم اینه درکش کنیم نه فقط اسم عشق روش بذاریم.

  6. حسین . امیریه Says:

    دوست عزیز با سپاس از پیامت لازم میدانم که بگویم که چقدر خوشحالم که مجددا هستید در باره عشق حق باشماست عشق تنها علاقه دوجنس مخالف نیست که انواع و اقسام دارد خواه از عشق به میهن تا . . . در هر صورت برای عشق ورزی هم باید بسیار تمرین نمود.

  7. آتیش پاره Says:

    از خیلی چیزا گذشتم برایرسیدن به خیلی چیزای دیگه ولی ……..واقعا پشیمونم نمیدونم شایدم اشتباهی از خیلی چیزا گذشتم …….

    • دیوونه Says:

      گذشت کردن فقط برای چیزی که یه نوع عشقه ارزش داره.شاید باید در تشخیص هامون بیشتر دقت کنیم.

  8. هدی Says:

    بازم نتونستم کامل بخونم…

  9. نوشین Says:

    دیونه جان من متن شما را خواندم فقط یه جارو درست نفهمیدم منظورت از هدف بالاتر چیه؟ میشه یک م توضیح بیشتر بدی

    • دیوونه Says:

      یعنی از چیزی به اسم عشق بگذری.یعنی عشق در برابرت کم بیاره. یعنی دیوونه شدن…

  10. نوشین Says:

    دیونه جان هدف بالاتر ما ایرانیان را همانا میدانی به آن مرتب فکر میکنم
    خدا ما ایرانیان را از دشمن و دروغ (که میدونی دروغ در این 1400 ساله چی بوده؟!) و خشکسالی محافظت کنه این دعای داریوش بزرگ را همراه با گوشزد تو آویزه گوشم کردم

    • دیوونه Says:

      یه وقتایی وقتی سخنان داریوش بزرگ و کورش رو میخونم حس میکنم انگار اونا میفهمیدن قراره چه بلایی به سر ما بیاد.

  11. نوشین Says:

    دیونه جان اگر ممکنه لطف کن و اون فید که در وبلاگم گفتی را با ذکر جزئیات برایم حسابی شرح بده تا یاد بگیرم و بتونم از روی نوشته ات مو به مو اجرا کنم به من ایمیل بزنی بهتره

    • دیوونه Says:

      در قسمت بالای قالبم و ستون سمت راست(قسمت اصلاعات بدرد بخور) یه قسمت هست به اسم » فید چیست؟ » . یه لینکه که اگه روش کلیک کنی خیلی راحت مراحل ساخت فید توضیح داده شده.البته زحمتش به عهده مستر افشین بوده . مطلب طولانیه اما مستر خیلی ساده و راحت همراه با عکس توضیح داده.فکر نکنم من مثل اون بتونم بگم.لطفا برو به اون لینک.

  12. مـژده (جمع دخترونه) Says:

    دیوونه جان اینم لوگوی شما

    دیگه ببخشید اگه قشنگ نشد 🙂

    اینم صفحه ِ اچتمل که کد رو بتونن بقیه بردارن !

    http://mojdeh1.persiangig.com/Divoone/Divoone.html

    اگه مشکلی یا .. بود بهم بگین 😉

  13. the man who never smile Says:

    سلام
    میدونی دیوونه جان
    بحث ما همیشه همینه
    مردم یکبار که این هزینه رو دادن
    دیگه دوست دارن تا ابد هیچ هزینه ای ندن
    یا گکارشون بدون هزینه باشه
    ولی این هیچ وقت شدنی نیست
    حتی تو کشورهایی با دموکراسی صد در صد
    حالا چه برسه به کشوری که ( توهین به کسی نشه ) از نظر دینی تو دوران فاشیستی به سر میبره و از نظر دموکراسی و حکومت دموکراتیک تو دوران اعراب جاهلیت
    چی بگم
    که هر چی بگم فقط زجر زندگی ماها رو بیشتر میکنه
    چون ماها نمیتونیم سرمونو عین کبک زیر برف کنیم و صدامون در نیاد
    هیچ
    هیچ
    فعلا
    شادزی

  14. نوشین Says:

    دیونه جان از لطفت ممنونم که توضیح دادی یه سری به آنجا هم میزنم

    خرداد خجسته و همایون است.
    ابتدا شما را نادیده میگیرند بعد به شما میخندند بعد با شما مبارزه میکنند آنگاه شما پیروز خواهید شد –
    مهاتما گاندی

  15. نوشین Says:

    دیونه جان منم دارم دیونه میشم به این قسمت که برات کپی کردم در وبلاگ خودت در قسمت فید چیست برو ببین چی میبینی:
    اگر نمیدانید فید چیست و به چکار می آید و چگونه میتوان فید وبلاگ درست کرد لطفا اینجا کلیک کنید .

  16. وارش Says:

    میدونی من نمی تونم تو ی کله ام فرو کنم کسی که منو دوست داره بخاطر اینکه من اسیب نبینم منو دور کنه از خودش .. چون امکان نداره اون خودش رو بیشتر از من دوست داره و بخاطر خودشه داره اینکار رو میکنه .. ببین این یه تعبیری که شما اقایون به این نتیجه رسیدین من اگر بدونم کسی بخاطر اینکه به من آسیب نرسه منو از خودش دور میکنه زود تر ازش دور میشم چون مطمئنم منو دوست نداره پس مر ضن نداره منو دور کنه..
    بمونه تا مشکلاتش درست بشه اونوقت میشه با هم بود ..
    من توی کتم نمیره این مسئله رو بخاطر اینکه دوستش دارم نمیخوام اسیب ببینه اونو از خودم دور کنم

  17. وارش Says:

    درمورد اینکه ما باید تاوان زیاد بدیم و تابه یجایی برسیم ازره اینو من قبول دارم باید برای ازادی بهایی بیش از این داد به شرطی که راه رو درست پیدا کنیم

  18. مستر افشین Says:

    یعنی مجنون شویم …
    شاید مجنون ایران و آزادی …

  19. مستر افشین Says:

    دیوونه جان ممنون بابت لینکی که به آموزش فید دادی …
    لینکش توی وبلاگ جدید تغییر کرده

    http://1mester.com/1388/09/18/about-feed/#more-150

  20. بوبو Says:

    عشق ؟؟؟؟؟بابا ولمون کن من که فقط میام حال قالب جدیدو میبرم:))))
    آاره ندید پدیدم حرفیه؟؟؟؟؟:)))))))
    اصلا عاشق این همه خفنیه قالبت شدم دیوونه:)

  21. پسری از برج حوت Says:

    کاملا باهاتون موافقم . با همه جاش . با اون قسمتی که بخاطر عشقت از خودت بگذری … با اون قسمتی که عشق نباید تنها به یه انسان باشه …
    خیلی مواقع باید از خودمون بگذریم … می ارزه ! آینده خیلی چیزا رو روشن می کنه و ارزش بعضی از از خود گذشتن ها در آینده مشخص میشه

  22. نت سل Says:

    یه وقتایی مجبور بخاطر اینکه به کسی که دوستش داری , آسیب نرسونی , یه جورایی اونو از خودت دور کنی.حالا به روش های مختلف ؛ یعنی یا بهش دورغ بگی یا کاری کنی که اون دوست نداره ؛ بلاخره یه کاری کنی اون ازت بدش بیاد و ازت دور بشه…
    با این جمله به شدت مخالفم!
    آدم هیچوقت حاضر نیست چیزی یا کسی رو که دوست داره، در عذاب و ناراحتی بذاره، این از خود دور کردن، دروغ، تنفر، همه یه جور عذابه برای فرد یا چیزی که قراره دور بشه…
    یه وقتایی برای رسیدن و نیل به یه آرمان یا یه آرزو باید از خیلی چیزها گذشت…. اینو قبول دارم. و این حق فرد یا چیز مورد دوست داشته شدن هست که انتخاب کنه، که آیا می تونه بگذره از چیزهایی یا نه!

  23. نيلوفر Says:

    از عشقای زمینی باید به اون عشقهای فلسفی و عمیق و پیچیده که شما می گی رسید. در ضمن بعضی ها لیاقت داشتن عشق زمینی به جنس مخالف رو هم ندارند.
    ببخشید می خوندمت ولی وقت نکردم نظر بزارم.

  24. زبل خان Says:

    منظورتونو از این نفهمیدم..
    با اجازه میخوام به عکسی که راجب شکلک های وردپرس آپلود کردی لینک بدم.البته بجاش تشکر لازم نیست

    چه عکسی؟/..حالا هر چی هست اشکال نداره بذارید ..هر وقت گذاشتید می فهمم چی بوده.. :mrgreen:

  25. تبسمــــ Says:

    دیوونه ی عزیز خوشحالم که حالت بهتره !

    بهترین ها 🙂

  26. zerodeg Says:

    سلام
    من جدا شرمندم که نمیتونم سر بزنم به شما…
    همیشه شما شرمنده میکنین 🙂
    ایشالا سر فرصت جبران کنم…
    بازم ممنون
    یاحق

  27. امین ( جان آزاد ) Says:

    سلام
    خودمون بالاتریم یا هدفمون ؟ ارزش کدوممون بیشتره ؟

    خوشحالم که نوشتید
    شرمنده ام که فرصت نداشتم زودتر از اینها به وبلاگت بیام
    برات آرزوی موفقیت می کنم

  28. یک دانشجوی پزشکی Says:

    سلام.باورم نمی شه فلفل شدن یعنی تموم شد؟!

  29. Pedram3000 Says:

    دقیقا با حرفت موافقم گاهی هم مجبوری به خواسته اون یکی اهمیت بدی و بزاری دور بشه که بفهمه دوستش داری اما شاید اشتباه بکنی و اون همیشه و همیشه دور بشه !

  30. باران Says:

    به نام خدائیکه…

    سلام دیوونه عزیز.
    زیبا اشاره کردی.
    یه وقتائی هم مجبوری رهاش کنی بره تا خوشبختی رو جای دیگه بدست بیاره.
    معتقدم که دوست داشتن خالی نمیتونه ملاکی برای خوشبخت کردن باشه.

    به امید دیدار.

  31. نوشین Says:

    اگر دنبال نامهای دخترانه و پسرانه ایران باستان هستی اینجاست

  32. یک عدد وکیل نیمه دیوانه Says:

    سلام دیوونه ی عزیز !
    خوبی؟
    گه گاهی تورو از دانشگاه میخوندم !
    به شدت با تفسیری که از عشق کردی موافقم !
    رسیدن به چیزی که میخوایم! یه هدف
    خیلی مهمه
    خیییلی !

  33. نوشین Says:

    دیونه جان سری به اینجا بزن ببین چه خبر شده وای وای

  34. دایی چوبین Says:

    درک میکنم دوست من…
    متقابلا من هم 7 مرداد به بعد بیشتر سر میزنم… شما هم تا اون روز عفو کن…

  35. یوتاب Says:

    چه مثال قشنگی زدی دیوونه جان
    خیلی قشنگ بود
    واقعا لذت بردم از این پست
    مرسی

  36. الما Says:

    سلام
    روز پدر مبارکتون باشه

  37. دخترجاده Says:

    دوست من من فکر میکنم اگه قراره کسی بخاطر دوست داشتن زیاد طرف مقابلش رو از خودش دور کنه بهتره دلیلش رو بهش بگه,چون اینجوری طرف مقابل همیشه از خودش میپرسه چرا؟این منو دوست داشته بود؟

  38. نت سل Says:

    سخته خب ببینی اونی که دوستش داری رفته با یکی دیگه….
    باید به مراحل والای انسانی و اخلاقی رسید تا بتونی ادعا کنی هدفت فقط خوشحال بودن اونی هست که دوستش داری، هر کجا، با هر کس….حتی بدون حضور تو…

  39. روشنفکرنما Says:

    سلام استاد. خوشحالم دوباره مجال خوندن نوشته هات رو پیدا می کنم. راجع به عشق و اینا هم عجالتا بذار ساکت بمونم و چیزی نگم اینطوری خیلی بهتره

  40. فاطمه Says:

    روزتون مبارک البته دیروز بود ولی خب بازم تبریک میگم ایشالا سایتون همیشه بالای سر دخترو همسرتون باشه …

  41. سیم سیمک Says:

    سلام خوبی ؟

    من نت نمیام زیاد . واسه همین می بینی که خبری ازم نیست
    وقتی برگردم مث قبل میام سراغت و می خونمت

    تغییراتی که می بینی هم واسه مسخره بازی های بلاگفائه که هی قالبا رو حذف می کنه !
    اینم قالب دائمی نیست !

    دیگه چی گفتی ؟

    هیچی … راجع به پستت

    موافقم باهات .. البته اشکال های دستور زبانی هم توش داشتی !
    موقع نوشتنش آشفته بودی ؟

    ولی راس می گی … عشق یعنی آرامش معشوف ! نه آرامش ِ خودت !

    آدم وقتی عاشق می شه اولویت های زندگی ت می شه طرفت !
    نه خودت !

    • دیوونه Says:

      ممنونم از احوال پرسی شما و نکته سنجی تون و ممنونم از تذکر بجای شما.به بزرگی خودتون ببخشید

  42. مها Says:

    باید از خود برای رسیدن به یه هدف بالاتر گذشت .اگه میفهمیدیم،اگه انجام میدادیم،اگه بقیه معنیش رو میفهمیدن
    اون وقت زندگی خیلی بهتر میشد نه ،خیلی اسون تر میشد
    خوش باشین

    • دیوونه Says:

      به نکته خوبی اشاره کردی فقط موضوع اینه که تشخیص بدیم که کدوم هدف ارزش از خودگذشتن رو داره

  43. هدی Says:

    سیلام کی پس اپ مینماید؟؟؟دلمان تنگیده است…
    امیدوارم سالم و شاد باشین همیشه…

    • دیوونه Says:

      راستش سیستمم خراب شده و باید کلا تعویض بشه.الان هم از کافی نت میام نت.به هر حال از لطف شما سپاسگذارم :smile:

  44. یوتاب Says:

    دیوانه ی عزیز حالتون چطوره
    خوبید

  45. سیاوش Says:

    درود بر هم میهن و هم اندیش بزرگوارم
    خب آخر پس از مدتها که توسط رژیم فیلتر شده بودم دوباره تنوستم بهت سر بزنم
    اما در مور جستارت
    عشق به شکل پرواز پرنده ست
    دوست داشتن به نظرم من خوبه اما در حد معقولش یعنی تا میتونی یکی رو خیلی دوست داشته باشی . اما باید همه چسزه در نظر بگیره و شایذ هم مقل فرها شی این دیگه به خودت بستگی داره
    اما در مورد ما ایرانیان ما ایرانیان همه چیز رو زود فراموش میکینم و اصلا اگه یکی یه جنایت بزرگ بکنه و بد هم دولتی عوض بشه اونم عوض میشه ما اونو فراموش میکنیم و خلاصه ایرانیان امروز اصلا مانند گزشته نیستند
    و دیگه دیگه در این دنیای امروز دیگه عشق یه شکل پرواز پرنده نیست
    بزرگوار جستار زیبای و جالبی بود و متفاوت از جیتار های فبلی
    بروزم با جشنهای تیر ماه منتظر حضورآریایی و گفتار نیکت هستم
    راستی با افتخار شما را در کنار فرزندان کورش بزرگ پیوند دادم
    منتظر حضور پر از مهرت هستم
    خرد نگهدارت

  46. سیاوش Says:

    راستی اگه من بخوام یه لگو داشته باشم چیکار باید کنم .
    یا میتونم از کجا گیر بیارم برای تارنما
    منتظرت هستم

    • دیوونه Says:

      لوگوی منو یکی از دوستان محبت کرد و درست کرد.اگه به قسمت بالای قالب قسمت کد لوگوی وبلاگ مراجعه کنی و روی اسم مژده کلیک کنی وارد سایتش میشی و میتونی بهش سفارش بدی یا اینکه در پایین قالب خودم روی لوگوی جمع دخترونه کلیک کنی و بری به سایتشون و سفارش بدی

  47. خانم معلم!! Says:

    سلام به ديوونه ي عزيز
    جالبه كه توي سرزمين عشق ممنوع بيشتر از همه جا از عشق جنس مخالف صحبت ميشه
    جريان همون خرگوش سفيد بزرگ روانشناسي!!!
    مينه كه گاهي عظمت عشق و پاكيش از يادمون ميره
    راستي….قالب نو مبارك

  48. نت سل Says:

    ممنون
    …اینجا پیغام خصوصی نداره؟

    • دیوونه Says:

      نظرات وبلاگ من تاییدیه.یعنی وقتی کامنت میذاری شاید همون لحظه خودت بتونی ببینیش اما تا من تاییدش نکنم دیگران نمیتونن ببیننش.

  49. گودزیلا Says:

    دیوونه ی عزیزم حال و احوالت چطوره؟؟ خوبی خوشی سلامتی؟!
    من هنوزم شبا وقتی برای اونایی که میشناسم و نمیشناسم دعا میکنم شما جزء نفرات برتر دعاهای منین.
    برات ستالیان سال خوبی و خوشی و سلامتی رو ارزو میکنم.

  50. روشنک Says:

    کاش منم عاشق می شدم………..اما خیلی وحشتناکه کلیدر رو خوندی؟

  51. سمیرا Says:

    کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  52. دختر جاده Says:

    سلام…خوبی ی ی ی ی ی ی…اومدیم حالی ب÷رسیم..رفع کسالت شده انشاالله…

  53. مسعود از پارسه Says:

    درود بر دیوونه جان

    به علت غیبتی که داشتم نتونستم بهت سربزن امیدوارم

    دلخور نشی آدرس جدید من هم parser.40sotoon.net

    پاینده باشید

  54. هستی شمال Says:

    سلاااااااااااااااااااااااااام
    شرمنده دیر اومدیم دلتنگ شدیم فجیع
    خوبی؟میبینم تو هم خیلی وقته نیومدی
    به نظرم اینی که میگن عاشق منطق نمیشناسه غلطه به نظرم همه جا میشه عقلو در نظر گرفت نمیدونم شاید من عاشق واقعی نشدم هنوز

  55. مریم احسان Says:

    به به سلام
    خوبین؟
    ستاره سهیل شدین
    ایشالا که مشکلاتتون حل شده
    به ما هم که دیگه سر نمی زنید اقااااااااااااااا
    نمی دونم هرکس یه تعریفی از عشق واسه خودش داره و طرز ابراز عشق از دیدگاه من یه چیزی هست و از دیدگاه شما هم یه چیز دیگه که ممکنه هیچ کس دیدگاه دیگر یرو قبول نداشته باشه
    ولی فقط تنها چیزیکه من می تونم بگم اینه که با عشق زندگیم قشنگ شده و معنا پیدا کرده من جزء اون گروهی هستم که اگر عشقم از دستم بره به خودم اسیب وی رسونم نه به عشقم

    • دیوونه Says:

      من راستش چند بار اومدم دیدم کسی تحویل نگرفت گفتم بیشتر از این پررویی نکنم اما خوشحالم اومدید

  56. دختر دیوونه Says:

    موافقم
    اما سخته!

  57. نوشین Says:

    تجاوز و سقوط اخلاقیات در ایران – امضای پتیشن شاهزاده در مورد لغو اعدامها – گردنکشی های احمدی نژاد در دولت – اخبار گوناگون از ایران گرفتارمان لطفا» با ما خبر رسانی کنید

  58. گودزیلا Says:

    سلام
    به روزم و چشم به راه !

  59. مسعود از پارسه Says:

    درود بر دوست خوبم

    به روز هستم

    پاینده باشید

  60. خود ........ارضایی Says:

    احتمالا مشکل از اونجایی نیست که ما ایرونی ها یادمان رفته باشه باید برای رسیدن به چیزای بزرگ خیلی تلاش کرد / و هر چیزی به اندازه یی که اهمیت داره تلاش می خواد / نه همه اینو می دونن / مشکل از اونجاست که قوانین و ارزش ها و ارتباطات اینجا طوریه که تلاش زیاد ادم و به هدف بزرگ نمی رسونه / زرنگی و تیزی و میانبر می رسونه ! اینجا خیلی مواقع ارزش دقیقا همون ضد ارزشه با این حساب خب نتیجه گیری یکم سخت میشه و همه چی میشه نسبی !

  61. پسری از برج حوت Says:

    سلام دوست عزیز . خوبید ؟ من یه مدت بخاطر امتحانا و یکم مشغله های دیگه نبودم .
    فکر می کردم تا حالا 2 ، 3 تایی آپ کرده باشید اما گویا شما هم مشغولید … امیدوارم زندگی به کامتون باشه

  62. تبسمــــ Says:

    دیوونه جان . من بینهایت نگرانتم.خوبی ؟؟ کاش یه خبری از خودت بدی 😦
    کامنتهارو هم که تازه تایید کردی .
    در هر صورت امیدوارم هرجا هستی شاد و خوب باشی 🙂

  63. آتیش پاره Says:

    سلام خوب هستین؟ازتون بی خبر شدم باز انشالله که سلامتین

  64. گل رز Says:

    سلام من گل رزم وبلاگ جالب و زيبايي دارين من يه تازه واردم با اجازه لينکتون کردم خوشحال مي شم منم دوست مجازي خودتون بدونين و اميدوارم دوستاي وبلاگي خوبي براي هم باشيم منم لینک کنین.موفق و پيروز باشين.

  65. گودزیلا Says:

    دیوونه جونم کیف احوال؟ خوبی؟ خوشی؟ دماغت چاقه؟
    دیگه نمیای به آبجیت سر بزنی؟؟

    • دیوونه Says:

      شرمنده.سیستمم مشکل پیدا کرد و باید کلا عوضش کنم و یه سیستم نو بخرم.الان هم از کافی نت میام.ببخش منو

  66. سمیرا Says:

    چرا دیگه آپ نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  67. باران Says:

    به نام خدائیکه…

    تنهائی!
    و خدا آفرید آنرا
    که مونس شب های گرم دلت شود…

    باران.
    [گل]

  68. سایه Says:

    اوهوووووم دقیقا همینطوره
    آخه عاشقی دردسر دارره:)

  69. سیم سیمک Says:

    بیا سراغم

  70. الما Says:

    سلام خوبید؟
    حالتون که خوبه انشالله

  71. آرمین Says:

    دیگه باهات قهرم.بی وفا

  72. نی نی گرافیست Says:

    سلام! 🙂 وبلاگ باحالی داری…با تبادل لینک موافقی؟

  73. نوشین Says:

    حالا که انیطوره من میرم توی فیلمهای هندی بازی میکنم چقدر خوب شد اینو فهمیدم آدم پولدار میشه بده

  74. رها مشق سکوت Says:

    دوست قدیمی خبری ازت نیست ؟ نگرانم

پاسخی بگذارید

